اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

وهابیت به دنبال انشقاق در بین مسلمانان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در کردستان با اشاره به افکار انحرافی وهابیون، گفت: آنان به دنبال القای تفکرات خود به مسلمانان و انشقاق در بین آنان هستند.

وهابیت به دنبال انشقاق در بین مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در دیدار با دانش‌آموزان عمره مفرده در سنندج اظهار داشت: در مراسم معنوی حج تمام مسلمانان با هر رنگ و فرقه و مذهبی در خانه خدا گردهم می‌آیند و در یک صف واحده قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: اگر تمامی مسلمانان جهان با هم متحد شوند دشمنان اسلام و صهیونیسم نمی‌توانند بر افکار مسلمانان تسلط پیدا کنند و موجب ایجاد تفرقه و جدایی در بین آنان شوند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه بیان داشت: در مراسم معنوی حج عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران و حتی ایرانیان نیز بیشتر نمود دارد و این به برکت انقلاب است که به دست ملت بزرگ کشورمان در سال 57 اتفاق افتاد.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: ایران اسلامی امروز مدل و الگوی جهان اسلام است و اگر دشمنان تلاش می‌کنند در قالب جنگ نرم از طریق شبکه‌های ماهواره و سایت‌های اینترنتی به نظام اسلامی ضربه بزنند به خاطر این است که از این الگوی حکومت اسلامی ضربه‌های زیادی دیده‌اند.

وی در ادامه به مسئله حج از دیدگاه اسلام و جایگاه ویژه آن در قرآن کریم و در بین مسلمانان اشاره کرد و گفت: خداوند این زمینه را در سرزمین عربستان فراهم کرده که تمام مسلمانان در زمان خاصی در آنجا جمع شوند و وحدت کلمه و عقیده با هم داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه افزود: حج برای مسلمانان به عنوان یک صحنه آزمایش الهی است که انسان‌های بزرگی در همان مکان مقدس آزمایش‌ و امتحان‌های الهی زیادی پس داده‌اند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی با اشاره به اینکه سالانه 6 میلیون ایرانی به سرزمین وحی و خانه خدا اعزام می‌شوند، بیان داشت: استقبال زیاد زائران نشان از اعتقاد قلبی آنان به اسلام و ارزش‌های اسلامی دارد.

وی در ادامه به مسئله وهابیت در کشور عربستان اشاره کرد و گفت: آل سعود و وهابیت متاسفانه به دلیل افکار افراطی خود تمام آثار پیامبر اکرم (ص) را به بهانه‌های مختلف از بین برده‌اند که این امر می‌تواند ضربه بزرگی برای اسلام و مسلمانان باشد.

حجت‌الاسلام شاهرودی خاطر نشان کرد: تلاش فرقه انحرافی وهابیت به دنبال تحقق اهداف منحرف خود مبنی بر منحرف کردن مسلمانان است و بدون شک با هوشیاری مسلمانان و تبیین ارزش‌ها و اصول صحیح دین اسلام مانع از محقق شدن این اهداف می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان خاطر نشان کرد: 20 درصد امور کشور عربستان در دست وهابیون است و این فرقه حتی به مذاهب اهل سنت نیز ضربه وارد می‌کند.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول