اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

طرح جامع فرودگاه بین‌المللی قم ارائه شود

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: باید طرح جامع فرودگاه بین‌المللی قم ارائه شود تا از حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها بهره‌مند گردد.

طرح جامع فرودگاه بین‌المللی قم ارائه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه فرودگاه بین‌المللی قم و منطقه گردشگری طرلاب با اشاره به زمینه‌سازی برای دریافت تسهیلات اظهار کرد: برای دریافت تسهیلات باید طرح جامع ارائه شود و تا زمانی که این طرح نباشد نمی‌توان تسهیلات ارائه داد.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: افراد مختلف برای سرمایه‌گذاری طرح جامع را مشاهده می‌کنند بنابراین باید طرح جامعی ارائه دهید.

استاندار قم ادامه داد: اگر طرح جامع را مصوب کنید می‌توانید از تسهیلات وام استانی، مشارکت بانک‌ها و وام صندوق ارزی استفاده کنید.

مدیر کارگاه پروژه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) نیز در این مراسم عنوان داشت: عملیات احداث باند نخست فرودگاه بین‌المللی قم با توجه به زیرساخت‌ها و تامین اعتبارات سال آینده به پایان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات خاکبرداری باند فرودگاه از 80 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و خاکریزی تا پایان سال جاری انجام می‌شود.

نصیر نصیری شهرک فرودگاهی و راه‌سازی را لازمه هر فرودگاه ذکر کرد و افزود: پل‌سازی، دیوار دینامی فرودگاه، احداث هتل‌ها، مجتمع‌های توریستی، مراکز تجاری، ورزشگاه‌ها و... از دیگر بخش‌های فرودگاه بین‌المللی قم است.

وی با اشاره به بخش فضای سبز فرودگاه بین‌المللی قم گفت: تاکنون 18 هزار اصله نهال کاشته شده و 120 هزار متر خطوط لوله‌کشی برای آبیاری قطره‌ای این محوطه انجام شده است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول