اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مراسم‌های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد خبر داد

حضور 20 هزار دانش‌آموز به عنوان خادمان شهر بهشت در مشهد

خبرگزاری فارس: مدیر مراسم‌ها و اکران‌های فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد گفت: 20 هزار دانش‌آموز مشهد مقدس در ایستگاه‌های خادمان شهر بهشت خدمت‌رسانی کردند.

حضور 20 هزار دانش‌آموز به عنوان خادمان شهر بهشت در مشهد
مجتبی مجد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: 20 هزار دانش‌آموز از مشهد مقدس به عنوان خادمان در ایستگاه‌های خادمان شهر بهشت خدمت‌رسانی کردند.
وی با بیان اینکه در ورودی‌های مشهد مقدس ایستگاه‌هایی برای خدمات به زائران توسط شهرداری مناطق با هدف دعوت مردم مشهد به سمت زائران پیاده برقرار شد، تصریح کرد: کل مناطق سیزده‌گانه برای خدمت به زائران آماده بودند.
مجد متذکر شد: ایستگاه مرکزی در میدان شهدا واقع بود که به بیش از 100 هزار نفر خدمت‌رسانی از قبیل پذیرایی، ایستگاه کودک و توزیع محصولات فرهنگی داشته است.
وی هدف از برگزاری ایستگاه‌ها را فرهنگ‌سازی، اشاعه ارزش‌های اسلامی، حضور مردم مشهد در کنار زائران و خدمت‌رسانی به زائران امام هشتم(ع) عنوان کرد.
مدیر مراسم‌های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، توزیع 150 هزار محصول فرهنگی در ایستگاه‌های زائر پیاده را از جمله این خدمات عنوان کرد و افزود: این محصولات شامل کتاب و نشریه و مجله با عناوین فضیلت باران، مجله شهروند کوچولو و چند قدم تا بهشت است که در ایستگاه‌ها توزیع شد.
مجد ویژه برنامه‌های شب شهادت را 19 تا 21 دوشنبه شب و روز سه‌شنبه 9 تا 11 صبح عنوان کرد و بیان داشت: از برنامه‌های جانبی ایستگاه‌ها برگزاری مراسم تعزیه‌خوانی در ظهر و بعد از ظهر روز شهادت علی‌بن موسی‌الرضا(ع)، پخش فیلم و آلبوم صوتی نغمه‌های رضوی بود.
مدیر مراسم‌ و اکران‌ فرهنگی افزود: هم‌چنین برگزاری نماز ظهر و عصر در روز شهادت از دیگر اقدامات سازمان فرهنگی شهرداری بود که بیش از 5 هزار نفر در این نماز شرکت کردند.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول