اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان:

طیف‌های اصولگرا همگام در انتخابات قدم بردارند

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان با بیان اینکه آغوش جبهه متحد اصفهان برای همه گروه‌های اصولگرا باز است، گفت: طیف‌های اصولگرا در انتخابات همگام قدم بردارند.

طیف‌های اصولگرا همگام در انتخابات قدم بردارند
علیرضا قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که در راستای آخرین وضعیت رایزنی با جبهه پایداری انقلاب اسلامی در استان اصفهان چه اقداماتی را انجام داده‌اید، اظهار داشت: جبهه پایداری اصفهان در شرایط کنونی امکان دارد از ارائه لیست جداگانه صرف‌نظر کنند، اما چنانچه آنها تصمیم به ارائه لیست انتخاباتی داشته باشند، این امیدواری وجود دارد که لیست جبهه متحد و جبهه پایداری تا حدود زیادی یکسان باشد.
وی افزود: در شرایط فعلی جای خالی جبهه پایداری در کنار جبهه متحد اصولگرایان حس می‌شود و من فکر می‌کنم هنوز نیز برای اتصال این دو جبهه زمان باقی‌مانده و آغوش جبهه متحد هم‌چنان برای پذیرایی از آنها باز است.
سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان اصفهان تصریح کرد: البته بنابر گفته اعضای جبهه پایداری این احتمال وجود دارد که آنها در بسیاری از شهرها یا شهرستان‌ها لیست جدایی نداشته باشند، اخبار مبنی بر احتمال پیوستن جبهه پایداری به جبهه متحد سبب خوشحالی ما است.
قربانی یادآور شد: هر اختلاف و انشقاقی که میان طیف‌های مختلف نیروهای اصولگرا و ارزشی انقلاب رخ می‌دهد به طور حتم به ضرر نظام اسلامی است و سود چنین اختلاف نظرهایی نصیب اصلاح‌طلبان می‌شود که در کمین نشسته‌اند و قصد دارند بدون تابلو در انتخابات حاضر شوند.
وی در پاسخ این سوال که همایش دوم سراسری جبهه متحد اصولگرایان چه زمان برگزار می‌شود، گفت: در روزهای آینده این خبر را از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم می‌رسانیم.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول