اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌ رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فولادشهر:

فستیوال یک ‌روزه آشپزی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فولادشهر گفت: این هیئت برپایی فستیوال یک‌روزه آشپزی ویژه بانوان را برگزار می‌کند.

فستیوال یک ‌روزه آشپزی برگزار می‌شود
سیمین بارونی‌ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت ورزش‌های همگانی فولادشهر به منظور ترویج فرهنگ اصیل غذای اقوام ایرانی فستیوال آشپزی را با حضور سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان و نایب ‌رئیس این هیئت برگزار می‌کند.
وی بیان داشت: از دیگر اهداف برپایی فستیوال یک‌ روزه آشپزی توسط هیئت ورزش‌های همگانی فولادشهر ایجاد هر چه بیشتر و بهتر روحیه نشاط و شادابی در بیان خانواده‌ها است.
نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فولادشهر از مهم‌ترین اهداف هیئت‌ ورزش‌های همگانی را ایجاد انگیزه و روحیه بشاش‌گونه در بین افراد اجتماع عنوان کرد و افزود: فستیوال‌هایی مانند آشپزی بهترین فرصت برای تحول روحیه در بین بانوان جامعه است.
وی در مورد تعداد ثبت‌نام کنندگان برای حضور در فستیوال آشپزی فولادشهر بیان داشت: تا این لحظه 13 نفر شرکت‌کننده اعلام آمادگی کردند که البته با توجه به تجربه قبلی احتمال می‌دهیم این تعداد به 50 نفر افزایش پیدا کند.
بارونی تاکید کرد: فستیوال یک‌روزه آشپزی در تاریخ پنج‌شنبه این هفته (ششم بهمن‌‌ماه)، از ساعت 9 صبح آغاز و ساعت یک بعد از ظهر به کار خود پایان می‌د‌هد.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول