اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان:

پاتیل‌های ثابت واحدهای آشپزی اصفهان باید متحرک شود

خبرگزاری فارس: مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره دو اصفهان گفت: طی یک برنامه هدف‌گذاری شده تا پایان آذر ماه جاری تمام پاتیل‌های ثابت واحدهای آشپزی به دلیل غیر بهداشتی بودن جمع‌آوری و به پاتیل متحرک و از جنس استیل تبدیل می‌شود.

پاتیل‌های ثابت واحدهای آشپزی اصفهان باید متحرک شود
احمدرضا شیروانی بروجنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در راستای ارتقای بهداشت مراکز تهیه و توزیع غذا در اصفهان، پاتیل‌های ثابت در صنف‌های کله‌پزی، آش و حلیم حذف و جمع‌آوری می‌شود.
وی بیان داشت: پاتیل‌های ثابت به دلیل آنکه قابلیت حمل و جابه‌جایی ندارند و در نتیجه قابل شستشو و ضد عفونی نبوده از نظر مرکز بهداشت، غیر بهداشتی محسوب می‌شوند، به همین دلیل به تازگی با ابلاغ بخشنامه واصله از مرکز بهداشت استان در این زمینه، تمام شبکه‌ها و مراکز بهداشت موظف به حذف و جمع‌آوری این ظروف از مراکز تهیه و طبخ مواد غذایی شده‌اند.
مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره دو اصفهان بیان داشت: در حال حاضر این بخشنامه به بیشتر واحدهای صنفی مربوطه ابلاغ شده و در روزهای آتی به واحدهای باقی‌مانده بخشنامه مذکور ارسال می‌شود.
وی ادامه داد: به متصدیان این واحدها تا پایان آذر ماه جاری فرصت داده شده که نسبت به جمع‌آوری پاتیل‌های ثابت و تبدیل آنها به پاتیل متحرک و از جنس استیل اقدام کنند.
شیروانی اضافه کرد: شهروندان چنانچه پس از پایان مهلت تعیین شده مواردی از پاتیل ثابت در مراکز پخت و عرضه مواد غذایی مشاهده کردند بلافاصله مراتب را به شماره تلفن‌های 6693121 و 09678 اطلاع دهند.
وی افزود: در حال حاضر در مجموع 36 واحد کله‌پزی و 95 واحد آش و حلیم در منطقه تحت پوشش مرکز بهداشت شماره دو اصفهان (نیمه غربی کلانشهر اصفهان) مشغول به فعالیت هستند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول