اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز در آیینی صورت گرفت

رئیس جدید هیئت بدمینتون ایلام گزینش شد

خبرگزاری فارس: رئیس جدید هیئت بدمینتون ایلام ظهر امروز در آیینی در سالن تربیت بدنی استان ایلام گزینش شد.

رئیس جدید هیئت بدمینتون ایلام گزینش شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، این انتخابات با حضور اعضای مجمع بدمینتون استان ایلام از جمله مدیرکل تربیت بدنی ایلام، معاون ورزش تربیت بدنی، نمایندگان آموزش و پرورش، تربیت‌ بدنی شهرستان‌های تابعه، نیروی انتظامی، داوران، مربیان و ورزشکاران هیئت تیراندازی استان ایلام و... برگزار شد.
در پایان نیز محمدصالح حمدحیدری با کسب 12 رای از مجموع 19 رای ماخوذه به عنوان رئیس جدید هیئت بدمینتون استان ایلام از سوی اعضای مجمع انتخاب شد.
این انتخابات تنها دو کاندید داشت که حمیدحیدری توانست با کسب آرای بیشتر به عنوان رئیس این هیئت ورزشی برای چهار سال آتی انتخاب شود.  
رئیس هیئت بدمینتون استان ایلام در حاشیه برپایی این انتخابات به خبرنگاران گفت: تمام توان خود را صرف توسعه ورزش بدمینتون خواهم کرد.
محمدصالح حمدحیدری اذعان داشت: برای تحقق این موضوع نیز برنامه‌های ویژه‌ای تدوین کرده که به مرور در طول سال جاری این برنامه‌ها را اجرایی می‌کنم.
وی ادامه داد: شناسایی استعدادهای ورزشی مردان و بانوان استان یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری این هیئت ورزشی در استان ایلام است.
این مسئول در پایان متذکر شد: توجه به این موضوع از برنامه‌های کلیدی این هیئت ورزشی بوده که در گذشته نیز به آن عنایت فراوان شده است. 
انتهای پیام/ن۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول