اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قزوین:

نصب چراغ‌های راهنمایی جدید در برخی تقاطع‌های قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به اصلاحات هندسی صورت گرفته در سال جاری، چراغ‌های راهنمایی در برخی از تقاطع‌های سطح شهر قزوین نصب شده است.

نصب چراغ‌های راهنمایی جدید در برخی تقاطع‌های قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان با بیان اینکه چراغ‌های راهنمایی در برخی از تقاطع‌های سطح شهر با هدف آرام‌سازی ترافیک و افزایش نظم عمومی و ساماندهی جریان ترافیک شهری نصب شده است، بیان کرد: بازگشایی تقاطع مدنی آزادگان به صورت چراغ فرماندهی از 27 دی ماه امسال که با توجه به اصلاحات هندسی صورت گرفته در این تقاطع انجام شده است، بر این اساس نصب چراغ‌های راهنمایی در این تقاطع به اتمام رسیده و قابل بهره‌برداری است.
وی با اعلام اینکه عملیات نصب چراغ‌های راهنمایی در تقاطع شهرداری مدرس به اتمام رسیده و قابل بهره‌برداری است، افزود: این اقدام در راستای نوسازی ناوگان چراغ راهنمایی در جهت تکمیل تغییر جهت معبر شهرداری و همزمان با اصلاح هندسی تقاطع شهرداری مدرس صورت گرفته است.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی نصب چراغ‌های راهنمایی فرماندهی در سه‌راه خیام در دست اقدام است.
عرشیان اضافه کرد: با توجه به تغییر جهت‌های صورت گرفته در معابر شهرداری و دارایی و ایجاد خط ویژه حمل و نقل عمومی در خیابان طالقانی نصب چراغ راهنمایی در سه‌راه خیام در دستور کار قرار گرفته است که هم‌اکنون در حال اجراست.
کارفرما و دستگاه نظارت اجرای طرح نصب چراغ‌های راهنمایی در تقاطع‌های سطح شهر، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول