اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شامگاه دوشنبه اتفاق افتاد

4 کشته و زخمی در سانحه رانندگی در دشتستان

خبرگزاری فارس: در سانحه رانندگی در دشتستان دو نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

4 کشته و زخمی در سانحه رانندگی در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رئیس پلیس‌راه دالکی دشتستان شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با تایید حادثه تصادف اظهار داشت: یک دستگاه خودروی سمند که از گناوه به مقصد برازجان در حرکت بود واژگون شد و دو نفر شامل راننده سمند و خانمی اهل برازجان در دم جان دادند و دو نفر دیگر نیز مصدوم شدند که به بیمارستان منتقل شدند.
ماجد حقیقی افزود: این سانحه روبه‌روی میدان میوه و تره‌بار برازجان در پنج کیلومتری برازجان اتفاق افتاده و خودروی سمند، تاکسی بوده که چهار مسافر داشته است.
وی اضافه کرد: بی‌احتیاطی راننده و سرعت بیش از حد مجاز مهم‌ترین عامل این سانحه رانندگی بوده که منجر به تلفات و خسارات زیادی شده است.
این مسئول راهنمایی و رانندگی بیان کرد: رانندگان و به‌ویژه رانندگان خودروهای عمومی و مسافرکش باید دقت لازم را در رانندگی داشته باشند و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.
مسئول فوریت‌های پزشکی بیمارستان 17 شهریور برازجان نیز اظهار داشت: در لحظات ابتدایی این سانحه دو سرنشین خودرو جان باختند و دو سرنشین دیگر آن نیز با آمبولانس‌های اعزامی اورژانس بیمارستان 17شهریور برازجان به این مرکز منتقل شدند.
محمدعلی دهقان افزود: یکی از مصدومان این حادثه در بیمارستان 17 شهریور برازجان تحت مداوا قرار دارد و یکی دیگر از آنها که پسربچه چهارساله‌ای است به علت سطح هوشیاری پایین به بوشهر اعزام شده است که امیدوار هستیم بهبود یابد و به زندگی بازگردد.
وی یادآور شد: اورژانس بیمارستان 17 شهریور دشتستان همواره برای امدادرسانی و ارائه خدمات لازم به مردم در آمادگی کامل به‌سر می‌برد و امیدوار هستیم هیچ زمانی شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.
انتهای پیام/آ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول