اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فومن:

فضای انتخاباتی فومن رصد می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار فومن گفت: گروه‌هایی برای رصد کردن فضای انتخاباتی فومن و شناسایی افرادی که از بیت‌المال برای کاندیداها استفاده می‌کنند مشخص شده‌اند و در صورت مشاهده برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

فضای انتخاباتی فومن رصد می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، محمد فلاح شجاعی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه اعضای کمیته برنامه‌ریزی باید وظایف خود را طبق قانون و ضوابط آیین‌نامه اجرایی انجام دهند، اظهار داشت: برای تامین اعتبار در راستای ساخت مصلای فومن از محل بازار شهرداری این شهر 50 میلیون تومان به این پروژه اختصاص می‌یابد.
وی افزود: از محل بودجه جهاد کشاورزی نیز 50 میلیون تومان برای بازسازی نمازخانه و سالن اجلاس فرمانداری فومن در نظر گرفته شده است.
این مسئول، تامین بودجه برای پروژه‌های نیمه تمام را از اقدام‌های اساسی مدیران دستگاه‌های فومن دانست و گفت: اگر برای بودجه‌ای الزامات قانونی وجود دارد مدیران دستگاه‌ها باید به نحوی اقدام کنند که الزامات قانونی بودجه رعایت و نیز بودجه برای عمران و برطرف کردن مشکلات شهر تامین شود.
وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌ها پروژه‌های عمرانی زمان‌بندی شده را هر چه سریع‌تر به اتمام برسانند و تسریع در پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.
فلاح شجاعی، روستاهای فومن را با مشکل آب شرب بهداشتی عنوان کرد و ابراز داشت: باید تلاش کنیم وضعیت آب شرب روستاهای این شهر را به نرم کشوری برسانیم.
وی، درباره معضلات اصلی برطرف کردن محرومیت آب شرب روستاهای فومن بیان داشت: از منطقه سند تا قلعه رودخان 35 روستا در مسیر قرار دارد که باید از آب شرب بهداشتی بهره‌مند شوند.
فرماندار فومن از اختصاص 2 میلیارد و 300 میلیون تومان به بخش آب این شهر خبر داد و اذعان داشت: پس از 32 سال از پیروزی انقلاب اسلامی چنین محرومیت‌هایی غیر قابل قبول است و مدیران مربوطه باید هر چه سریع‌تر برای برطرف کردن این مشکل اقدام‌های لازم و برنامه‌ریزی‌های مناسب را انجام دهند.
وی، در ادامه استفاده از امکانات دولتی برای کاندیداهای انتخابات را خلاف دانست و خاطر نشان کرد: هیچ کارمند و نیروی دولتی اجازه ندارد از خودرو، امکانات و وقت دولتی برای کاندیداهای انتخابات استفاده کند.
فلاح‌شجاعی، افزود: گرایش‌های سیاسی افراد مقدس است ولی نباید به گونه‌ای باشد که کارمندان و نیروهای دولتی و حتی مدیران دستگاه‌ها از وقت و امکانات دولت برای تبلیغات کاندیداها استفاده کنند که این امر موجب بی‌عدالتی است.
وی، یادآور شد: گروه‌هایی برای رصد کردن فضای انتخاباتی شهر فومن و شناسایی افرادی که از بیت‌المال برای کاندیداها استفاده می‌کنند مشخص شده‌اند و اطلاعات را جمع‌آوری می‌کنند و با کسانی که از وقت و بیت‌المال دولت در تبلیغ افراد خاصی استفاده می‌کنند برخورد جدی و قانونی صورت می‌گیرد.
وی با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان دستگاه‌های فومن خود را به وعده‌های نامزدهای انتخاباتی نفروشند، تصریح کرد: مدیران باید ارزش‌ها را حفظ کنند و از ایجاد بی‌نظمی و بی‌عدالتی جلوگیری کنند تا شاهد انتخاباتی پرشور، بانشاط و قانونمند باشیم.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول