اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

توجه به عمران روستاهای چالدران رضایت‌بخش است

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: توجه به عمران و آبادانی روستاهای چالدران مطلوب و رضایت‌بخش است.

توجه به عمران روستاهای چالدران رضایت‌بخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه احمدرضا قلی‌پور ظهر امروز در نشست بررسی روند توسعه روستاهای چالدران اظهار داشت: در زمان حاضر روند توسعه روستاهای شهرستان از رشد مطلوبی برخوردار است و ادامه این توسعه و آبادانی نیازمند همکاری و همیاری مردم است.

وی افزود: در بازدیدهای انجام شده کیفیت آب آشامیدنی، شبکه توزیع و فاضلاب، بهره‌مندی از امکانات رفاهی از قبیل برق، گاز و تلفن، استفاده از فرآورده‌های نفتی، فعالیت‌های کشاورزی و دامداری، وجود خانه بهداشت و پزشک سیار و نظارت بر نحوه ساخت مسکن و ساخت و سازهای غیرمجاز مورد بررسی قرار گرفته است.

قلی‌پور ادامه داد: اجرای طرح‌های هادی روستایی، وضعیت علائم جاده‌ای و راهسازی، ساخت خانه‌های عالم، پیگیری ساخت یادمان شهدا، اشتغال و مسائل اجتماعی و امنیتی نیز از موضوعات دیگری است که مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفته است.

این مسئول با تأکید بر شناخت مشکلات روستاها گفت: شناسایی موانع پیشرفت روستاها، دسته‌بندی اطلاعات کسب شده برای برنامه‌ریزی صحیح و آگاهانه از جمله دستاوردهای بازدید از روستاهای چالدران است و این بازدیدها سبب شده تا بسیاری از روستاهای این شهرستان در مسیر توسعه قرار بگیرند و در آینده نزدیک شاهد افزایش و ارتقای سطح رفاه مردم در این نقاط باشیم.

وی با بیان اینکه روند توسعه در این شهرستان در دو سال گذشته با رشد روبه‌رو بوده است بیان کرد: توجه به بخش عمرانی روستاها روند سریع و رضایت‌بخشی را طی می‌کند که ناشی از سفرها و پیگیری‌های استاندار است که منجر به تخصیص اعتبار و تبیین برنامه مورد نیاز روستاها شده است.

قلی‌پور با اشاره به موانع توسعه روستاها تصریح کرد: بروز حوادث غیرمترقبه از جمله سیلاب‌های جاری شده، زمین‌لرزه و بارش سنگین برف در فصل سرما از مهمترین موانع برای توسعه و عمران روستاهای چالدران است و سالانه بروز حوادث غیرمترقبه خسارات زیادی را به شهرستان چالدران و در درجه اول به روستاهای شهرستان وارد می‌کند.

فرماندار چالدران خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای مقابله با حوادث غیرمترقبه انجام شده و در سال آینده ستاد هماهنگی مدیریت بحران در زمینه مقابله با این حوادث و کاهش خسارت ناشی از آن اقدام می‌کند.

انتهای پیام/غ10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول