اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در سنندج صورت گرفت

تشکیل بنیاد صیانت از نهاد خانواده در دادگستری کردستان

خبرگزاری فارس: با حضور رئیس‌ کل دادگستری استان کردستان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و جمعی از مسئولین، بنیاد صیانت از نهاد خانواده در دادگستری استان کردستان تشکیل و آغاز به‌ کار کرد.

تشکیل بنیاد صیانت از نهاد خانواده در دادگستری کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، با حضور رئیس‌ کل دادگستری استان کردستان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و جمعی از مسئولین، بنیاد صیانت از نهاد خانواده در دادگستری استان کردستان تشکیل و آغاز به کار کرد.
رئیس‌کل دادگستری استان کردستان صبح امروز در مراسم آغاز به کار این بنیاد در سنندج، ضمن تسلیت به مناسبت ایام ارتحال پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، گفت: خانواده نهاد مقدسی است که مورد توجه و تاکید اسلام است و پیامبر عظیم‌الشأن اسلام نیز توجه خاصی به این نهاد مقدس داشته‌اند.
علی‌اکبر گروسی افزود: هم‌اکنون جامعه با پاره‌ای از نابهنجاری‌ها و گرفتاری‌های اخلاقی مواجه است که دستگاه‌های مسئول باید با شناسایی کانون‌های این ناهنجاری‌ها، متناسب با آنها اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.
وی افزود: جامعه بی‌ثبات ریشه در خانواده بی‌ثبات دارد و اگر ارزش‌ها بر خانواده حاکم نباشد جامعه هم به مشکل بر می‌خورد.
رئیس‌کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد: تشکیل بنیاد صیانت از نهاد خانواده حرکت مبارک و میمونی است که باید در زمینه ارتقای سلامت و حفظ کانون خانواده تلاش کند تا این نهاد مقدس به جایگاه واقعی خود برسد.
وی همچنین با اشاره به موج عظیم تبلیغات مسموم دشمن برای از هم پاشیدن خانواده‌ها، گفت: ضروری است تا این بنیاد که امروز زیر نظر معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم فعالیت خود را آغاز می‌کند با اقدامات خود بتواند در راستای تحکیم خانواده تلاش کند.
حسن بابائی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان نیز ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت ادارات و نهادهای دولتی و مردمی در راستای تشکیل این بنیاد،گفت: هدف از تشکیل این بنیاد برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری در جامعه است که تمرکز آن بر روی خانواده است و تشکیل و بسط آن موجب تحکیم بنیان خانواده و در نهایت سعادت آن می‌شود.
انتهای پیام/ح20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول