اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار در بخشداری مرکزی شیراز

بازدیدهای سرزده فرماندار شیراز کلید خورد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شیراز بازدیدهای سرزده خود را از بخشداری مرکزی این شهرستان آغاز کرد.

بازدیدهای سرزده فرماندار شیراز کلید خورد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین کلاه ظهر امروز با حضور سرزده خود در بخشداری مرکزی شیراز وعده خود را در مورد بازدیدهای سرزده از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان محقق کرد.
فرماندار شهرستان شیراز با بیان اینکه در این بازدیدها قصد هیچ‌گونه مچ‌گیری مدیران را ندارد؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک می‌شویم انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در راستای برنامه‌های از پیش تعیین شده و اهداف سازمانی خود تلاش بیشتری داشته باشند.
زرین کلاه اضافه کرد: اولویت دستگاه‌های اجرایی این شهرستان، علاوه بر بحث انتخابات مجلس پیش رو و ویژه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر، ارائه گزارش مصوبات سفر هیئت دولت و عملیاتی کردن و یا اتمام پروژه‌های در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه سه رویداد مهم ایام‌الله دهه فجر، سفر هیئت دولت و انتخابات را پیش رو داریم؛ تصریح کرد: بازدیدهای سرزده و آشنایی با نقاط قوت و ضعف دستگاه‌های اجرایی به خوبی می‌تواند مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان شهرستان شیراز را در رسیدن به اهداف سازمانی آنان در ماه‌های پایانی سال کمک کند.
زرین کلاه با اشاره به نامگذاری سال 90 از سوی مقام معظم رهبری به‌نام سال جهاد اقتصادی، خاطرنشان کرد: مدیران جهادگونه در ماه‌های پایانی سال در تحقق اهداف سازمانی خود و شعائر دولت خدمتگزار و تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند و پیگیری مطالبات مردمی و حل مشکلات آنان که در برنامه‌های آنان دیده شده است را در اولویت‌های کاری خود قرار دهند و بیش از گذشته در این مورد اهتمام داشته باشند.
به گزارش فارس، فرماندار شیراز در این بازدید سرزده علاوه بر کارکنان بخشداری مرکزی با مراجعه کنندگان آن بخشداری نیز گفت‌وگو کرد و از نزدیک با مسائل و مشکلات آنان آشنا شد.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول