اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سایپا شمال:

پیروزی مقابل مخابرات شیراز روحیه‌بخش بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپا شمال پس از برتری تیمش در برابر پیام مخابرات شیراز گفت: به یک پیروزی با ارزش و روحیه‌بخش دست یافتیم.

پیروزی مقابل مخابرات شیراز روحیه‌بخش بود
ساموئل دارابینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: بازی خوبی را بازیکنانم در مقابل پیام مخابرات شیراز برگزار کردند و مزد زحمات و برتری خود را در برابر این حریف گرفتند.
وی ادامه داد: پس از تساوی که تیم در شهرآورد مازندران در برابر صنعت ساری به دست آورد، بازیکنان تمرینات منظم و فشرده‌ای را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند که با آمادگی خوب پا به این مسابقات گذاشتند.
سرمربی ارمنستانی تیم فوتبال سایپا شمال در ادامه تصریح کرد: در طول 90 دقیقه بازیکنانم سوار بر بازی بودند و در بیشتر دقایق بازی نیز توپ و میدان را در اختیار داشتند.
دارابینیان گفت: در حال حاضر در سه بازی به عنوان سرمربی در کنار تیم سایپا شمال هستم که به مرور زمان و هفته به هفته بازیکنان از نظر تاکتیکی به هماهنگی خوبی رسیدند.
وی ابراز داشت: این تمرینات فشرده در آینده هم به همین صورت ادامه پیدا می‌کند تا بازیکنان از نظر بدنی در طول بازی کم نیاورند.
دارابینیان درباره تیم حریف پیام مخابرات شیراز گفت: این تیم پس از دریافت گل اول تا حدودی به بازیکنان و دروازه ما فشار آورد که با هوشیاری بازیکنان و دروازبان ما موقعیت‌ها آنها تبدیل به گل نشد.
سرمربی تیم فوتبال سایپا شمال در پایان اذعان داشت: تیم ما  هفته به هفته بهتر از گذشته می‌شود و تنها هدف بازیکنان و کادر فنی صعود به رده‌های بالاتر جدول این رقابت‌ها است.
به گزارش فارس، تیم سایپا شمال از هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان موفق شد در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر دو بر صفر مهمان خود پیام مخابرات شیراز را با شکست بدرقه کند.
سایپا شمال با این پیروزی 18 امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به بقیه تیم‌ها در رده ششم جدول 14 تیمی جای گرفت.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول