اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

نظام ولایت فقیه در امتداد حرکت پیامبر اکرم(ص) است

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: انقلاب اسلامی و نظام ولایت فقیه در امتداد حرکت پیامبر اکرم(ص) و انبیای الهی است.

نظام ولایت فقیه در امتداد حرکت پیامبر اکرم(ص) است
حجت‌الاسلام جلال رضوی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، ضمن تسلیت سالروز وفات پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: بشریت همواره تا قیامت نیازمند انوار تابناک و صفات رسول خدا(ص) بوده و آیات قرآنی وجود پیامبر اکرم(ص) را به عنوان اسوه حسنه معرفی می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: رسول خدا(ص) در حقیقت پیامبر رحمت للعالمین است و همانطور که در قرآن معرفی شده، پیامبر دلسوز و رئوف نسبت به مومنان است.
مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) دارای صفات و ویژگی‌های فراوانی بود که هر کدام از آنها معنای وسیع و مفاهیم بلند را در بشریت و فطرت‌ها القا کرده است.
وی با اشاره به صفات پسندیده رسول خدا(ص) گفت: این امر که سلمان و ابوذر از راه‌های دور نقاط به مدینه هجرت می‌کنند، نشان‌دهنده خلق نیکوی رسول‌الله(ص) بود که اصحاب و یارانش با هر ملیت و مذهب خود را به وی رساندند.
رضوی‌مهر خاطرنشان کرد: وحی قرآن به راحتی به دست مسلمانان نرسیده و از روز آغازین وحی بر قلب پیامبر(ص)، خشونت‌طلب‌ها، دشمنان خدا و کسانی ‌که از صلح و آرامش بیزاری می‌جستند با قرآن مخالفت کردند، زیرا قرآن کانون محبت‌ها و دوستی‌هاست.
وی عنوان داشت: قرآن هرگز اجازه نمی‌دهد پیروانش در ظلم و تحقیر قرار گیرد، ولی پیامبر اکرم(ص) همه مصائب را تحمل کرد و مجبور به هجرت شد.
مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه سقیفه از فتنه‌هایی بود که متاسفانه سبب تفرقه بین مسلمانان شد، گفت: اگر مسلمانان گوش به سخنان پیامبراکرم(ص) فرا دهند و از قطب الهی و محور انسجام بهره ببرند، هرگز به فتنه‌ها و جریان‌های مخالف توحیدی، افکار و عقاید انحرافی وصل نخواهند شد.
وی یادآور شد: مرام و راه ما، راه رسول اکرم(ص) بوده که تضمین کننده بهشت است و ما باید در برابر گفته رسول خدا(ص) لبیک گوئیم و التزام عملی داشته باشیم و بدانیم انقلاب اسلامی و نظام ولایت فقیه در امتداد حرکت پیامبر اکرم(ص) و انبیای الهی است.
رضوی‌مهر به توطئه‌چینی‌های دشمنان علیه رسول خدا(ص) اشاره کرد و افزود: امروز دشمن با اشکال گوناگون این امر را پیگیری می‌کند که پیام‌های رسول گرامی اسلام(ص) به نسل‌ها نرسد و لابی صهیونیسم و نظام سلطه در این حوزه به دنبال حریم‌شکنی رسول اکرم(ص) است.
وی ادامه داد: صهیونیسم مخالف صلح، مهرورزی، دوستی و انسجام در بشریت بوده و بنابراین با کاریکاتورهای موهن، فیلم‌ها و نمایش‌های مستهجن دل مسلمانان را آزرده و دسیسه‌هایی همچون سقیفه و حرکت‌های مرموزانه ابوسفیان صفت‌ها را طرح‌ریزی می‌کند.
مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان داشت: امید است با تاسی بر محوریت پیامبر اکرم(ص) بتوانیم دوباره نسیم نفس مقدس پیامبر(ص) را درک کرده و انسجام و یکپارچگی در بین ما ایجاد شود و بدانیم همه فرقه‌های اسلامی، دشمن مشترکی به نام صهیونیسم، استکبار و آمریکا دارند و از شیطنت‌ها و توطئه‌های آنها نباید غافل بود.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول