اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار و امور اجتماعی کردستان:

آموزش پایه و اساس تشکیل تعاونی‌های موفق است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کار و امور اجتماعی کردستان گفت: آموزش و ترویج پایه و اساس تشکیل تعاونی‌های موفق و اثرگذار است.

آموزش پایه و اساس تشکیل تعاونی‌های موفق است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج رامین اسدی قبل از ظهر امروز در نشست اعضای کمیته آموزش و ترویج اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: تلاش و تعامل بیشتر اعضای کمیته برای برگزاری کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف به منظور ترویج و گسترش اندیشه تعاونی در شهرستان‌های استان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

* گسترش تعاونی‌های توسعه روستایی در کردستان
وی بر لزوم ایجاد اتاق تعاون در تمام شهرستان‌های استان تاکید کرد و افزود: تشکیل، تقویت و گسترش تعاونی‌های توسعه روستایی و نظارت عالی بر عملکرد و فعالیت آنها امری ضروریست.
مدیرکل کار و امور اجتماعی کردستان اضافه کرد: ‌ابزارهای مالیاتی، ارائه تسهیلات مالی به تعاونی‌ها منوط به ارائه صورت‌های مالی از سوی آنها و همچنین ارسال صورت‌های مالی تعاونی‌ها به ویژه تعاونی‌های مرزنشین است.
اسدی تصریح کرد: این کار از مهم‌ترین برنامه‌های‌ اداره کار و امور اجتماعی کردستان است که با هدف بررسی شفافیت مالی تعاونی‌ها صورت می‌گیرد.
وی در ادامه با بیان اینکه چهار درصد سود قابل تقسیم تعاونی‌ها باید به بانک توسعه تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واریز شود، اضافه کرد: اعضای کمیته آموزش و ترویج استان برای جلوگیری از تخلف تعاونی‌های سطح استان در این زمینه باید تمام توان خود را به کار گیرند.
مدیرکل کار و امور اجتماعی کردستان در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال‌جاری اشاره کرد و افزود: با توجه به توطئه‌های دشمنان برای فراهم‌سازی زمینه شرکت نکردن مردم در این انتخابات، باید با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در استان به ویژه تقویت تعاونی‌های کارآمد با هدف ایجاد شور و امید در جامعه، زمینه حضور حداکثری مردم را در این انتخابات فراهم کنیم.
اسدی در پایان این جلسه آمادگی کامل اداره‌کل کار و امور اجتماعی استان را برای برطرف کردن هرگونه نیاز آموزشی اتحادیه‌ها و تعاونی‌های سراسر استان در سریع‌ترین زمان ممکن اعلام کرد.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول