اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بازرسی شهرداری باقرشهر:

با حمایت شهروندان از قانون شهری ایده‌آل داریم

خبرگزاری فارس: مسئول بازرسی شهرداری باقرشهر با تاکید بر قانون‌‌مداری گفت: با حمایت شهروندان از قانون شهری ایده‌آل داریم.

با حمایت شهروندان از قانون شهری ایده‌آل داریم

علی فیضی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به اهمیت اجرای قانون‌های شهری توسط شهروندان و مدیران شهری گفت: شهروندان مهمترین و اصلی ترین رکن در اجرای قوانین و ضامن بقای قانون و ناظر برحسن اجرای آن هستند.

مسئول بازرسی شهرداری باقرشهر در ادامه افزود: تا وقتی که خود شهروندان مقید به اجرای قوانین باشند، کسی نمی‌تواند حق آنها را تضییع کند. به نظر من شهری ایده آل است که شهروندانش از قانون‌های وضع شده حمایت کنند و کمک کنند تا خادمانشان در مجموعه‌های خدمتگزار دولتی و خصوصی نیز قانون را درست اجرا کنند.

علی فیضی با تاکید بر اهمیت رسیدگی به درخواست‌های مردمی در ارگان‌هایی همچون شهرداری گفت: همه ما به عنوان خادمان مردم وظیفه داریم به کلیه درخواست‌های مردمی به‌صورت قانونی رسیدگی کنیم، طبیعی است همه مردم در برابر قانون جایگاه مساوی دارند و نباید هیچ عاملی در اجرای قانون از سوی ما موثر باشد. هر فردی که در برابر قانون تخطی کند موظف است به مردم پاسخگو باشد و مردم حق دارند مسائل مربوط به شهر خود را پیگیری کنند.

وی یکی از مجراهای پاسخگویی به مردم را واحد بازرسی در ادارات دانست و تصریح کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخطی خادمانشان در حوزه ساخت و سازها و خدمت رسانی‌های دیگر را به این واحد اطلاع دهنده و نحوه رسیدگی به آنرا پیگیری کنند.

فیضی در ادامه با تقدیر از شهردار در ارتباط با راه‌اندازی سامانه فوریت‌های شهری 137و همچنین دست اندرکاران این حوزه افزود: این سامانه کمک می‌کند تا شهروندان بتوانند بدون واسطه، مسائل و مشکلات موجود را به ما اطلاع دهند و مراحل رسیدگی را از طریق واحد بازرسی پیگیری کنند، همچنین می‌توانند کاستی‌ها و انتقادات خود را از سامانه 137 که مسئولیت انتقال پیام‌های شهروندان  به واحدهای شهرداری دارد را نیز به واحد بازرسی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول