اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نزار القطری مداح بین‌المللی صورت می‌گیرد

برگزاری مراسم قرائت زیارت پیامبر اکرم(ص) در شهرکرد

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام در چهارمحال و بختیاری از برگزاری مراسم قرائت زیارت پیامبر اکرم(ص) همزمان با رحلت نبی گرامی اسلام (ص) با حضور نزار القطری مداح بین‌المللی در شهرکرد خبر داد.

برگزاری مراسم قرائت زیارت پیامبر اکرم(ص) در شهرکرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا توسلی صبح امروز در جمع کارکنان سپاه استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور، مراسم سوگواری 28 صفر با حضور اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار شهرستان شهرکرد و هیئت‌های رزمندگان و ثارالله سپاه در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) برگزار می‌شود.
وی افزود: در این روز هیئت‌های عزاداری به صورت دسته‎جات سینه زنی از مقابل سپاه ناحیه شهرکرد واقع در میدان بسیج به طرف خیابان‌های 12 محرم، میدان دوازده محرم(فلکه آبی) و خیابان ملت حرکت و در مقابل امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) تجمع می‌کنند.
توسلی، نزار القطری مداح بین المللی را از جمله مداحان برتر برگزاری این مراسم عنوان کرد و گفت: سخنرانی، مداحی و قرائت زیارت پرفیض پیامبر اعظم(ص) از دیگر برنامه‌های ویژه مراسم 28 صفر در شهرکرد است.
مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام در چهارمحال و بختیاری در ادامه پیامبر گرامی اسلام (ص) را نقطه ثقل و اتکای امت واحده مسلمین در عالم برشمرد و گفت: معرفت نسبت به اسلام، پیامبر اعظم(ص) و ائمه معصومین(ع) از دغدغه‌های بزرگ و دردهای مهم جامعه امروزی به شمار می‌رود.
وی، وحدت عالم اسلام حول محور پیامبر گرامی اسلام(ص) را حلال مشکلات مسلمین در عصر حاضر دانست و گفت: هیچ نقطه‌ای روشن‌تر از وجود مقدس پیغمبر اکرم(ص) در دنیا وجود ندارد.
توسلی افزود: جهت‌گیری منطقی و هدفمند در برنامه‌های هیئت‌های عزاداری و سوگواری‌ نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه معصومین (ع) در تکریم و تعظیم شعائر اسلامی و مقام معنوی آن بزرگواران نقش کلیدی دارد.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم جشن و عزای ائمه هدی(ع) عامل پیوند عاطفی و معنوی دل‌ها و احساسات مسلمانان است.
همزمان با سراسر کشور، مراسم سوگواری 28 صفر با حضور اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار شهرستان شهرکرد و هیئت‌های رزمندگان و ثارالله سپاه در امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول