اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بوکس استان اصفهان:

هفته چهارم لیگ بوکس استان به پایان رسید

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بوکس استان اصفهان گفت: در هفته چهارم لیگ بوکس استان اصفهان و رقابت بین دو تیم بوکس درچه و داران، تیم بوکس درچه توانست حریفش را 6 بر 4 شکست دهد.

هفته چهارم لیگ بوکس استان به پایان رسید
مهدی شفیعی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های هفته چهارم لیگ بوکس استان اصفهان در ورزشگاه تختی اصفهان برگزار شد.
وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده با اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، قرار است یک رینگ بوکس در خانه بوکس داران ایجاد شود و در درچه نیز تلاش می‌کنیم طی روز آینده یک رینگ بوکس به وجود آوریم.
 دبیر هیئت بوکس استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌‌‌ای به رقابت‌های چهار جانبه بوکس کرد و افزود: در این جشنواره که در لنجان برگزار می‌شود، تیم‌های سمنان، چهار‌محال و بختیاری، فارس و خوزستان شرکت می‌کنند، زمان رقابت‌های بوکس چهار جانبه در تاریخ 10 و 11 بهمن‌ماه سال‌جاری در نظر گرفته شده است.
شفیعی اظهار داشت: کمبود مسابقه برای یک بوکسور مانند کمبود مواد غذایی است که با برپایی چنین رقابت‌هایی این سوءتغذیه برطرف می‌شود.
وی با اشاره به رقابت‌های بوکس تدارکاتی انزلی در 12 بهمن‌ماه تصریح کرد: در این مسابقات تیم نوجوانان و جوانان اصفهان حضور دارند.
دبیر هیئت بوکس استان اصفهان تاکید کرد: رقابت‌های بوکس انزلی دوستانه برگزار می‌شود و به احتمال زیاد دو روز ادامه پیدا می‌کند.
وی بیان داشت: در تاریخ یکم اسفند‌ماه سال‌جاری نیز رقابت‌های بوکس باشگاه‌های استان برای نخستین بار در سالن 17 شهریور برپا می‌شود.
شفیعی گفت: بهترین فرصت است که از مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان به دلیل حمایت خوب خود از بوکس این استان تشکر کنم.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول