اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی اسبق تیم فوتبال نفت آبادان:

عمق دفاع صنعت‌نفت باید ترمیم شود

خبرگزاری فارس: مربی اسبق تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان باید آسیب‌پذیری در عمق خط دفاعی خود را ترمیم کند.

عمق دفاع صنعت‌نفت باید ترمیم شود
عبدالرضا شاه‌غریب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان نسبت به بازی هفته گذشته خود مقابل سپاهان اصفهان، در روز مسابقه مقابل مس کرمان شرایط بهتری داشت.
وی از دیدار دو تیم نفت آبادان و مس کرمان در چارچوب هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر ایران گفت و افزود: ضعف اصلی صنعت‌نفت در بازی مقابل سپاهان، میانه میدان بود که با حضور سجاد مشکل‌پور در این قسمت از زمین و دوندگی این بازیکن تا حدود زیادی این مشکل برطرف شد.
مربی اسبق تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با اشاره به ضعف‌های این تیم در بازی مقابل حریف کرمانی خود اضافه کرد: بدون شک مشکل عمده زردپوشان آبادانی در عمق دفاع بوده و مربیان این مجموعه باید هر چه سریع‌تر برای ترمیم آسیب‌پذیری آن اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: میثم امیری، مدافع تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان همانند مسابقه پیشین این مجموعه پراشتباه ظاهر شد و روی گل دوم تیم مس کرمان مقصر اصلی بود.
شاه‌غریب در ادامه تصریح کرد: این نتیجه ممکن است در بازی‌های بعدی تغییر کرده و تیم صنعت‌نفت آبادان نشان داده که در ثبات نتیجه‌گیری در لیگ جاری ضعیف عمل کرده است.
وی در پایان اضافه کرد: هنوز هم معتقد هستم که آلبرتو کاستا؛ سرمربی پرتغالی تیم صنعت‌نفت آبادان باید در ادامه راه از افراد فنی و کاربلد منطقه مشورت گیرد تا بتواند در دنباله مسابقات موفق شود.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول