اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور رودبار:

سالانه 800 میلیارد تومان هزینه تصادفات می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور شهرستان رودبار گفت: با توجه به آمار بالای حوادث جاده‌ای و هزینه‌ 800 میلیارد تومانی دولت که سالانه در همین زمینه مصرف می‌شود، ابلاغ قانون جدید امری مهم، بازدارنده و مؤثر در کاهش تصادفات و تخلفات است.

سالانه 800 میلیارد تومان هزینه تصادفات می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، موسی صدیقی در جلسه شورای اداری و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رودبار که به صورت مشترک برگزار شد، با اشاره به قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی اظهار داشت: در شرایط فعلی با توجه به آمار بالای حوادث جاده‌ای و هزینه‌ 800 میلیارد تومانی دولت که سالانه در همین زمینه مصرف می‌شود، ابلاغ قانون جدید امری مهم، بازدارنده و مؤثر در کاهش تصادفات و تخلفات است.
وی افزود: در زمان تصویب قانون قدیم آمار کل خودروهای کشور حدود 8 هزار و به تعداد تقریبی خودروهای حال حاضر شهرستان رودبار است.
صدیقی تصریح کرد: در حالی که اکنون این تعداد به بیش از 20 میلیون خودرو رسیده و گره‌های ترافیکی زیادی را ایجاد کرده است.
وی ابراز داشت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و اجرای فرهنگ ترافیکی توسط مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی امری ضروری است.
امام جمعه رودبار نیز در این جلسه با تشریح نامه 53 امیرالمؤمنین (ع) به مالک اشتر اظهار داشت: باید نکات مدیریتی نامه مذکور همواره مدنظر مسئولان شهرستان قرار گیرد.
عباس گروهی بیان داشت: در همین راستا باید مراعات تقوا و تزکیه، مقاومت در مقابل فتنه‌ها و مشکلات و تقدم اطاعت خداوند بر همه امور را مورد توجه قرار دهند.
گروهی عنوان کرد: همچنین مدیران با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی باید معیارهای لازم برای انتخاب فرد اصلح و روشنگری‌های لازم در این زمینه را مدنظر داشته باشند.
به گزارش فارس، جلسه شورای اداری و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رودبار به صورت مشترک با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر اعضا در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.
انتهای پیام/ی30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول