اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان:

خدمات پس از فروش اثبات مشتری‌مداری است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: مشتری‌مداری مهم‌ترین مقوله در سیستم خدمات پس از فروش است که این امر منفعت‌های فراوانی را به دنبال دارد.

خدمات پس از فروش اثبات مشتری‌مداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدعباس روحانی در حاشیه نخستین همایش خدمات پس از فروش که با تلاش شرکت پیشرو دیزل آسیا برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه شرکت پیشرو دیزل آسیا یک شرکت خصوصی است، برپایی این همایش می‌تواند سرلوحه سایر شرکت‌های خودروسازی دیگر نیز قرار بگیرد.
وی ادامه داد: وسیله‌ای مانند اتوبوس که هر لحظه احتمال خراب شدن آن از نظر فنی و مکانیکی وجود دارد، خدمات پس از فروش می‌تواند اثرات بسیار مثبتی بر فعالیت دولت در ارائه خدمات بهتر به شهروندان داشته باشد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه تاکید کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی ناخودآگاه روی عملکرد سایر شرکت‌های خودروسازی تأثیر‌های فوق‌العاده‌ای می‌گذارد.
وی با اشاره به اینکه در گذشته تعداد تولیدکنندگان محدود بود و به همین دلیل مقوله خدمات پس از فروش مفهوم روشنی نداشت، تاکید کرد: در حال حاضر که تعداد تولیدکنندگان افزایش یافته، این شرکت‌ها مجبورند با ارائه هر چه بهتر خدمات پس از فروش بازار رقابتی خود را حفظ کنند.
روحانی افزود: اجرای همایش امروز نشان‌دهنده این است که تولیدکنندگان با رویکرد مشتری‌مداری، تولیدات کارخانه خود را پایان کار خود نبینند.
وی تاکید کرد: مردم ایران شایستگی بهترین خدمات را دارند و این شایستگی باید تولیدکنندگان را به سوی بهترین تولیدات و بهترین خدمات پس از فروش سوق دهد.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول