اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با طرح سینما مدرسه

مخاطبان با سینما آشتی می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی اجرای طرح سینما مدرسه را طرحی ابتکاری برای خارج کردن دانش‌آموزان از فضای کسل و یکنواخت روزانه دانست و گفت: آشتی کردن مخاطبان با سینماها می‌تواند از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح قلمداد شود.

مخاطبان با سینما آشتی می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، شهرام خدایی در آیین طرح سینما مدرسه در تبریز اظهار کرد: سینما جذاب‌ترین و محبوب‌ترین هنر صنعت دنیا است و هیچ رقیبی در جذب مخاطب عمومی ندارد و باید از این ظرفیت به صورت بهینه استفاده کرد.
وی، اجرای طرح سینما مدرسه را طرحی ابتکاری برای خارج کردن دانش‌آموزان از فضای کسل و یکنواخت روزانه دانست و افزود: آشتی کردن مخاطبان با سینماها می‌تواند از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح قلمداد شود.
سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی، سالن‌های سینما را نیازمند حمایت مخاطبان خواند و خاطرنشان کرد: در این برهه از زمان که سینما از مشکلات متعددی رنج می‌برد طرح سینما مدرسه می‌تواند جانی دوباره به سالن‌‌های شهر بدهد.
در این مراسم پیام رئیس بنیاد سینمایی فارابی و دبیر جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان نیز قرائت شد.
طرح سینما مدرسه از پنجم بهمن‌ماه سال جاری با رویکرد بهبود مهندسی رفتارهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مردم اجرا می شود و در اجرای آن، فیلم‌های مناسب داخلی و خارجی در اوقات کم مخاطب سینماها برای دانش اموزان مقاطع راهنمایی و ابتدایی اکران می‌شود.
گفتنی است، اجرای این طرح در آذربایجان شرقی از سه سالن سینماهای تبریز آغاز می‌شود و در مرحله دوم، در سایر شهرهای این استان به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول