اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار مدیرکل ارشاد بوشهر به سایت‌های خبری:

سایت‌های خبری قوانین حرفه‌ای کار رسانه‌ای را رعایت کنند

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: سایت‌های خبری اصول حرفه‌ای و اخلاق و قوانین رسانه‌ای را رعایت کنند.

سایت‌های خبری قوانین حرفه‌ای کار رسانه‌ای را رعایت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، یونس محمدی در نشست با مدیران مسئول سایت‌های مجازی خبری استان بوشهر اظهار داشت: سایت‌های خبری عضوی از خانواده بزرگ ارشاد هستند و با تمام وجود برای ارائه خدمات مطلوب‌تر برای آنها تلاش می‌کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر بیان کرد: سایت‌های استان در موارد کلی اصول و اخلاق رسانه‌ای را رعایت کرده‌اند و در موارد جزئی نیز با رایزنی‌های انجام گرفته، مشکلات را رفع کرده‌ایم.
محمدی با اشاره به انتخابات مجلس نهم گفت: رسانه‌ها در فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری نقشی موثر دارند و انتظار داریم در این راستا تلاش کنند تا با مشارکت بالای مردم در انتخابات بار دیگر دشمنان ناکام شوند.
این مقام مسئول بیان کرد: بحث پیشگیری از موارد مهمی است که همواره در جوامع در سراسر جهان مورد توجه قرار داشته و در رسانه‌ها این امر اهمیت زیادی دارد.
وی با تاکید بر ضرب‌المثل "پیشگیری بهتر از درمان است"، افزود: سایت‌ها و رسانه‌های خبری مجازی باید رعایت قوانین و اصول حرفه‌ای را مورد توجه قرار دهند تا مسئولیتی گریبانگیر آنها نشود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: برخی مواقع شاهد بروز مشکلاتی برای مدیران سایت‌های خبری در استان هستیم که نشان دهنده سطح پایین آگاهی این افراد است و اداره ارشاد استان تلاش دارد با برگزاری کارگاه‌های آموزشی زمینه را برای رفع این مشکلات فراهم کند.
محمدی تصریح کرد: خبرنگاران استان بوشهر همگی پیرو ولایت و افرادی متعهد هستند و همواره توسعه اسلام و ایران اسلامی و پیشبرد اهداف و حفظ مصالح نظام را سرلوحه خود قرار داده‌اند.
انتهای پیام/
صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول