اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناکامی نمایندگان فوتبال استان همدان تداوم دارد

توقف پاس نوین مقابل پرشان قعر جدولی

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال پاس نوین در خانه مقابل تیم قعرنشین پرشان زنجان با تساوی متوقف شد.

توقف پاس نوین مقابل پرشان قعر جدولی
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته پانزدهم از رقابت‌های لیگ دسته دوم قهرمانی باشگاه‌های کشور جام آزادگان با انجام 7 بازی در گروه دوم در شهرهای مختلف برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم پاس نوین، صدرنشین رقابت‌ها میزبان پرشان زنجان قعرنشین بود.
رضا طلایی‌منش، سرمربی پاس نوین که در این بازی به چند بازیکن کلیدی خود استراحت داده بود، سعی داشت در این بازی با تعداد گل بالا به پیروزی برسد و با این هدف قدم به میدان گذاشت. طلایی‌‎منش فوتبال روان روی زمین را در دستور کار قرار داد و با سود بردن از حامد میرزایی، علی‌اصغر عاشوری و خدابنده‌لو که به خوبی روی زمین توپ را حمل می‌کنند قصد نفوذ به عمق دفاع حریف را داشت. بازی با فوتبال روان پاس نوین آغاز شد و بازی تک ضرب حکایت از یک تمرین جدی داشت.
پاسی‌ها در این دقایق با استرس بازی را دنبال کردند و حریف را سبک شمردند. در حالی که پاس در همان دقایق اولیه چند حمله روی دروازه حریف داشت اما با یک اشتباه فردی و تعلل در پاس دادن در میان ناباوری دروازه‌اش برخلاف جریان بازی باز شد.
حسین کاظمی در آخرین نقطه خط دفاعی در حفظ توپ تعلل کرد و به راحتی توپ را به خزلی سپرد تا این بازیکن در یک موقعیت تک به تک اولین گل بازی را به ثمر برساند. این گل بهت و حیرت دو تیم را به دنبال داشت و شادی بی‌حد و حصر زنجانی‌ها نیز حکایت از باور نداشتن گل بود.
پس از این گل بازیکنان پاس نوین قافیه را نباختند و بر حملات خود و بازی تک ضرب ادامه دادند. پاسی‌ها در دقایق 12 و 17 دو بار موقعیت گلزنی به دست آوردند اما ضربات عاشوری و قیصری راهی به دروازه پیدا نکرد تا آنکه پاس نوین در دقیقه 28 بازی مزد زحمات خود را گرفت و روی یک کار مدرسه‌ای به گل تساوی دست یافت؛ ارسال بلند توپ برای خدابنده‌لو و نفوذ وی توپ در دهانه دروازه عاشوری بهترین گلزن لیگ رسید تا وی پس از دریبل دروازه‌بان گل تساوی را به نام خود ثبت کند.
پس از این گل پاسی‌ها با استرس کمتری بازی را دنبال کردند اما حملات احساسی آنها راه به جایی نبرد.
در ادامه بازی با وجود حملات پاس نوین خطری دروازه‌ها را تهدید نکرد و دو تیم با تساوی یک بر یک نیمه اول را به پایان بردند.
در این نیمه پاس نوین کمتر از اندازه‌های خود ظاهر شد و در حالی که حریف حرفی برای گفتن نداشت و سعی داشت با ارسال توپ‌های بلند خط دفاعی را آزار دهد با پاس‌های اشتباه و حملات احساسی کاری از پیش نبرد.
در بین دو نیمه مربیان دو تیم نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کردند و کادر فنی پاس بازیکنان را از فوتبال احساسی برحذر داشت. با شروع نیمه دوم پاس نوین برای زدن گل‌های بیشتر قدم به میدان گذاشت و سعی کرد با پاس‌های کوتاه به دروازه حریف نزدیک شود.
تیم پرشان که به تساوی نیز رضایت داشت، سعی داشت با مدافعان پرتعداد حملات پاس را خنثی کند و با ارسال توپ‌های بلند از ضعف مدافعان پاس در ضد حملات سود ببرد. در این نیمه پاس بازی بدتری نسبت به نیمه اول ارائه داد و با بی‌هدف بازی را دنبال می‌کرد؛ پاس‌های اشتباه و بی‌برنامه بازیکنان حریف را شارژ کرد و آنها با ارسال‌های بلند خطرناک ظاهر شدند.
حملات کورکورانه پاس نوین راه به جایی نبرد و حتی تعویض‌ها نیز گره‌گشای پاس نشد. عجله پاسی‌ها باعث شد تا این تیم نتواند از فرصت‌های متعددی که پیش آمد سود ببرد و حملات این تیم یکی پس از دیگری در پشت محوطه جریمه عقیم ماند و راهی به دروازه پیدا نکرد. در دقایق پایانی پاسی‌ها یکپارچه حمله‌ور شدند و بارها روی دروازه حریف توپ ریختند اما با بدشانسی این فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت.
پاس نوین در این بازی هر چه زد به در بسته خورد و دروازه پرشان طلسم شده بود. پاس بارها فرصت گلزنی به دست آورد اما سودی از آن نبرد و سرانجام این بازی یک بر یک مساوی تمام شد. پرشان با کسب یک امتیاز شیرین از این بازی همچنان در انتهای جدول باقی ماند و تنها توانست پاس نوین را از صدر جدول به پائین بکشد.
پاس نوین با از دست دادن دو امتیاز حساس خانگی جایگاه خود را در صدر جدول به مخاطره انداخت و گویی ناکامی‌های تیم‌های استان در نیم‌فصل دوم یک عادت شده است و هر سه تیم استان در لیگ‌های کشور با ناکامی گام برمی‌دارند.
پاس نوین در روزی که می‌توانست با گل‌های فراوان پرشان را با شکست سنگینی بدرقه کند، متوقف شده تا در صدر جدول با ترس و لرز لیگ را ادامه دهد. این تساوی می‌تواند زنگ خطر را برای این تیم به صدا درآورد و ممکن است این دو امتیاز در روزهای پایانی افسوس پاسی‌ها را به همراه خواهد داشت.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول