اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کوهنوردی کردستان:

هیئت کوهنوردی کردستان صاحب سالن شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کوهنوردی استان کردستان از اختصاص سالن برای هیئت کوهنوردی استان خبر داد.

هیئت کوهنوردی کردستان صاحب سالن شد
موسی مرادیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: طی بازدیدی که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان از مجموعه ورزشی 22 گولان سنندج صورت گرفت، یکی از سالن‌های سر پوشیده این مجموعه ورزشی به هیئت کوهنوردی استان اختصاص یافت.
وی در ادامه افزود: این سالن سرپوشیده در اندازه 100 مترمربع است که در همین ابعاد دیواره سنگ‌نوردی استانداردی با هزینه 200 میلیون ریال از محل اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کوهنوردی استان در این مکان نصب خواهد شد.
رئیس هیئت کوهنوردی استان کردستان خاطر نشان کرد: در راستای توسعه و بهبود فضا‌های ورزشی برای علاقه‌مندان این رشته ورزشی دیواره سنگ نوردی دیگری در فضای باز محوطه مجموعه ورزشی 22 گولان اختصاص خواهد یافت.
به گفته وی، این سالن ورزشی به عنوان سالن اختصاصی سنگ‌نوردی مورد استفاده ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی قرار خواهد گرفت.
مرادیانی در ادامه از فعالیت چهار تیم سنگ‌نوردی در سطح شهرستان سنندج خبر داد و گفت: این چهار تیم در رده‌های مختلف سنی هستند که مشکلات آنان با نصب و راه‌اندازی این دیواره‌ها برطرف خواهد شد.
وی همچنین به اختصاص سه دیواره استاندارد دیگر در شهرستان‌های بانه، مریوان و سروآباد اشاره کرد و افزود: این دیواره‌ها با همت و همکاری فدراسیون کوهنوردی، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کوهنوردی استان در پایان سال جاری و اوایل سال آینده نصب و به بهره‌برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/صا30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول