اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی:

اخبار مایوس کننده از عدم پیشرفت آذربایجان شرقی صحیح نیست

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی گفت: اخبار مایوس کننده و برخی انتقادهای غیرکارشناسانه و غیر منصفانه که در زمینه پیشرفت استان صورت می‌گیرد درست نیست.

اخبار مایوس کننده از عدم پیشرفت آذربایجان شرقی صحیح نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرخ مسجدی بعد از ظهر امروز در شورای اداری آذربایجان شرقی بر ضرورت برنامه‌ریزی در راستای توسعه استان تاکید کرد.

وی با اشاره به شرایط کشور اظهار کرد: ایران اسلامی همواره در زمینه هجمه‌های مختلف درگیر بوده و از تمام این شرایط سربلند بیرون آمده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به تحریم‌های اقتصادی علیه کشور افزود: در حال حاضر بزرگ‌ترین هجمه‌ها در زمینه اقتصادی بر کشور تحمیل می‌شود که برنامه‌ریزی جدی در این راستا ضروری است.

مسجدی با بیان اینکه در سال جهاداقتصادی آذربایجان‌شرقی نیز برنامه‌ریزی گسترده‌ای داشته است، گفت: آذربایجان‌شرقی در زمینه‌های مختلف اقتصادی رتبه‌های برتر کشوری را کسب کرده است.

وی در ادامه با انتقاد از برخی اظهارنظرهای مسئولان سابق در زمینه پیشرفت استان گفت: برخی انتقادهای غیرکارشناسانه و غیرمنصفانه در زمینه پیشرفت استان صورت می‌گیرد که درست نیست.

هیچ کس منکر ضعف‌های موجود نیست

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی یادآور شد: هیچ کس منکر ضعف‌های موجود نیست اما اینکه گفته شود آذربایجان شرقی پسرفت بسیار زیادی داشته است قابل قبول نیست.

مسجدی خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال هدف اصلی دولت بوده و بنگاه‌های زودبازده در آذربایجان‌شرقی 17 هزار و 660 میلیارد ریال جذب کرده‌اند.

وی با رد ادعای رتبه نهم استان در کشور گفت: آذربایجان‌شرقی استان پنجم کشور در زمینه‌های مختلف صنعتی، اقتصادی  و زمینه‌های دیگر است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به سهم آذربایجان شرقی در ایجاد اشتغال اظهار کرد: استان در زمینه عقد قرارداد بنگاه‌های اقتصادی رتبه دوم کشور  را در سال ‌جاری به خود اختصاص داده است.

مسجدی با اشاره به شرایط کشور یادآور شد: جامعه در آستانه انتخابات  نیاز به آرامش دارد و باید اخبار دلگرم کننده را به مردم منتقل کنیم.

وی اظهار کرد: مردم به خوبی با گذشته و نیات برخی افراد آشنا هستند و قضاوت خوبی در زمینه عملکرد و رفتار این افراد خواهند داشت.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول