اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم خبر داد

عرضه کالاهای موردنیاز شهروندان در دو مقطع زمانی مختلف

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم گفت: انجام خرید آسان و کاهش ازدحام جمعیت از مزایای برگزاری نمایشگاه‌های عرضه کالا در دو مقطع زمانی و دو محل متفاوت است.

عرضه کالاهای موردنیاز شهروندان در دو مقطع زمانی مختلف
امیر محمدی‌چهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته، بر اساس سیاست کلی دولت برای تنظیم میوه ایام پایانی سال، خرید و ذخیره‌سازی میوه در استان صورت گرفته است.
وی ادامه داد: هزار و 700 تن پرتقال و 800 تن سیب خریداری شده است که در ایام عید با قیمت مناسب به دست شهروندان می‌رسد.
 
* در مورد قمیت میوه شب عید تصمیم‌گیری نشده است
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم در ارتباط با قیمت میوه‌های شب عید ابراز داشت: قیمت میوه‌ها به دو صورت تعیین می‌شود، این قیمت‌ها یا از طریق دولت اعلام شده و یا ستاد تنظیم بازار استان بنا بر مقتضیات زمان قیمت را اعلام می‌کند.
محمدی‌چهر با بیان اینکه توزیع میوه از تاریخ 25 اسفند ماه آغاز می‌شود، عنوان کرد: سعی می‌کنیم تا پایان ایام تعطیلات نوروزی میوه در بازار وجود داشته باشد.
 
* نظارت مستقیم بر عرضه میوه نوروزی
وی در ادامه تصریح کرد: 50 چادر به منظور توزیع میوه در سطح شهر تعبیه شده است و نظارت مستقیم بر این امر صورت می‌گیرد.
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم بیان داشت: در تلاش هستیم تا با حرکت در حاشیه بازار، قیمت متن بازار میوه مورد تاثیر سوء استفاده‌کنندگان قرار نگیرد.
محمدی‌چهر با بیان اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به منظور تنظیم بازار برگزار می‌شود، اضافه کرد: نمایشگاه عرضه کالا در دو محل مجتمع امام خمینی(ره) و محل دائمی نمایشگاه‌های استان برگزار می‌شود.
وی گفت: نمایشگاه عرضه پوشاک، کیف و کفش از 11 اسفند ماه آغاز به کار کرده و به مدت یک هفته نسبت به عرضه کالاهای موردنیاز شهروندان اقدام خواهد کرد.
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم یادآور شد: نمایشگاه عرضه مواد پروتئینی و خشکبار نیز یک هفته بعد در تاریخ 17 اسفند ماه برگزار می‌شود.
محمدی‌چهر تصریح کرد: انجام خرید آسان و کاهش ازدحام جمعیت از مزایای برگزاری نمایشگاه در دو مقطع زمانی و دو محل متفاوت است.
 
* ورود کالای بی‌کیفیت به نمایشگاه‌های عرضه کالا ممنوع
وی گفت: از شاخص‌های بارز نمایشگاه‌های تنظیم بازار جلوگیری از ورود اجناس بی‌کیفیت و خارجی است.
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم با بیان اینکه اولویت با واحدهای فعال در استان است، یادآور شد: قیمت‌ کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه‌ها به صورت مناسب بوده و نظارت جدی بر آن اعمال خواهد شد.
محمدی‌چهر عنوان کرد: بازرسان در خود نمایشگاه مستقر هستند و با هرگونه گران‌فروشی و فروش کالای نامرغوب و خارجی به شدت برخورد خواهند کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول