اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیگیری‌های خبرنگار فارس

کمبود پزشک بخش گنبکی ریگان برطرف شد

خبرگزاری فارس: با پیگیری‌های خبرنگار فارس در شهرستان ریگان کمبود پزشک بخش گنبکی ریگان برطرف شد.

کمبود پزشک بخش گنبکی ریگان برطرف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، با پیگیری‌های خبرنگار فارس در شهرستان ریگان کمبود پزشک بخش گنبکی ریگان برطرف شد.
بخش گنبکی شهرستان ریگان 96 روستا و 22 هزار نفر جمعیت دارد و از پنج ماه پیش مرکز بهداشتی درمانی این بخش بدون پزشک تعطیل شده بود که با پیگیری‌های خبرنگار فارس در ریگان و دانشگاه علوم پزشکی بم این مرکز امروز دوباره راه‌اندازی شد.
پیش از این بیماران این بخش مسیر 20 کیلومتری گنبکی ریگان را می‌پیمودند تا به مرکز بهداشتی شهر ریگان برسند اما به دلیل نبود بیمارستان مسیر 100 کیلو متری ریگان بم را می‌پیمودند و احتمال مشکلاتی برای آن‌ها وجود داشت.
مدیر شبکه و مرکز بهداشت ریگان در این زمینه در گفت‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مرکز بهداشتی درمانی شلتوک آباد بخش گنبکی ریگان با استقرار دو پزشک مجددا راه‌اندازی شد.
منصور جلالی افزود: این پزشکان در قالب پزشک خانواده مشغول به فعالیت در این مرکز هستند و روستاهای محروم این بخش را در قالب ده‌گردشی معاینه می‌کنند.
وی بیان داشت: با توجه به اینکه کمبود پزشک در این شهرستان وجود داشت با پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی بم این مشکل تا حدودی در بخش گنبکی ریگان برطرف شد.
مدیر شبکه و مرکز بهداشت ریگان گفت: ساختمان مرکز بهداشتی درمانی شلتوک آباد بخش گنبکی ریگان با زیربنای 240 متر مربع با اعتبار 18 میلیارد ریال احداث و در حال تجهیز است و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی از راه‌اندازی یک مرکز بهداشتی درمانی دیگر در بخش گنبکی ریگان خبر داد و خاطرنشان کرد: ساختمان این مرکز توسط خانواده مرحوم صالحی اهدا و توسط دانشگاه علوم پزشکی بم تجهیز و یک پزشک در آن مستقر می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول