اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان خبر داد

فعالیت 137 باب جایگاه سوخت‌رسان در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان از فعالیت 137 باب جایگاه سوخت‌رسان در این استان خبر داد.

فعالیت 137 باب جایگاه سوخت‌رسان در گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فردین چراجی صبح امروز در جلسه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان با اشاره به افتتاح جایگاه سی‌ان‌جی در لوشان اظهار داشت: با افتتاح این جایگاه تعداد جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی استان به 66 باب جایگاه رسیده است.
وی، جایگاه سوخت سی‌ان‌جی لوشان را با مساحت یک هزار و 200 مترمکعب بر ساعت دانست و تصریح کرد: این جایگاه دارای یک دستگاه کمپرسور به ظرفیت یک‌هزار و 200 مترمکعب بر ساعت و سه دیسپنسر و شش نازل است.
این مسئول، قابلیت سوخت‌رسانی جایگاه لوشان را به یک‌هزار و 500 خودرو در 24 ساعت عنوان کرد و افزود: این جایگاه از ابتدای سال 89 پس از تحویل از شرکت گاز خودرو به صورت نیمه کاره، با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان توسط وزارت نفت احداث شد و برای هفت نفر شغل ایجاد کرد.
وی، با اشاره به اینکه گیلان دارای 137 باب جایگاه سوخت‌رسان است، خاطر نشان کرد: از این تعداد، 66 باب سی‌ان‌جی و 39 جایگاه تک منظوره است.
چراجی یادآور شد: با افتتاح جایگاه سی‌ان‌جی لوشان ظرفیت کمپرسورهای استان با 66 دستگاه به 67 هزار و 850 مترمکعب بر ساعت و همچنین دیسپنسرها به 185 و نازل‌ها نیز به 370 نازل افزایش یافته است.
وی در ادامه به یکسان‌سازی پوشش اداری کارکنان پخش ملی گیلان اشاره کرد و یادآور شد: این طرح در راستای ضوابط امر به معروف و نهی از منکر و مطابق با شئون اسلامی به اجرا درآمده است.
مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان درباره استفاده از سامانه پرداخت الکترونیکی وجه سوخت و کیف پول الکترونیکی در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی گیلان خاطر نشان کرد: در حال حاضر از مجموع 98 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی گیلان، 65 باب جایگاه به صورت آنلاین و پرداخت بانکی و 91 باب جایگاه به طور آفلاین و کیف پول الکترونیکی به سامانه متصل است.
وی، به اهداف طرح پرداخت الکترونیکی وجه سوخت اشاره کرد و بیان داشت: این طرح با هدف جمع‌آوری پول کاغذی از سطح مجاری عرضه صرفه‌جویی در زمان و در راستای هدفمندی یارانه‌ها و استفاده بهینه از سوخت با همکاری بانک ملت همزمان با سراسر کشور در گیلان انجام شده است.
به گفته چراجی، در حال حاضر در گیلان 195 هزار خانوار ساکن مناطق فاقد گاز طبیعی و مصرف‌کننده نفت سفید هستند که از این تعداد 20 هزار و 357 خانوار در مناطق صعب‌العبور و کوهستانی استان زندگی می‌کنند.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول