اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دیلم:

14 هزار نفر آموزش‌های بهداشتی را فرا گرفتند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت دیلم گفت: در سه ماهه سوم امسال 14 هزار و 454 نفر در قالب کلاس‌های گروهی مسائل بهداشتی را فرا گرفتند.

14 هزار نفر آموزش‌های بهداشتی را فرا گرفتند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین ناصری ظهر امروز در چهارمین کمیته تجزیه تحلیل آماری شبکه بهداشت و درمان دیلم اظهار داشت: با برگزاری تعداد 788 جلسه آموزش گروهی در مناسبت‌های مختلف بهداشتی 14454 نفر مسایل بهداشتی را فرا گرفتند.
ناصری افزود: 60 درصد از آموزش‌های داده شده به مخاطبان بر اساس اولویت‌های آموزشی تعیین شده بر طبق نیازسنجی ابتدای سال انجام شده است.
وی ادامه داد: تعداد کلاس‌های آموزشی و افراد آموزش دیده در سه ماهه سوم سال 90 در مقایسه با سه ماهه مشابه در سال 89 به علت تعدد مناسبت‌های بهداشتی در این مدت افزایش داشته است.
ناصری گفت: آموزش‌های گروهی در مراکز بهداشتی درمانی امام رضا (ع) و شهید حسینی‌زاده شهری نسبت به سه ماهه سال قبل افزایش چشمگیری داشته و در مرکز حضرت فاطمه(س) شهری تعداد کلاس آموزشی افزایش داشته ولی تعداد افراد آموزش دیده کمتر شده است.
رئیس شبکه بهداشت دیلم با اشاره به حساسیت ایجاد شده در بحث نمونه‌گیری التور در مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان اظهار داشت: از یک‌هزار و 703 مورد اسهالی در 9 ماهه امسال 50 درصد نمونه التور تهیه شده که این آمار 36 درصد نسبت به مدت مشابه قبل افزایش داشته است.
ناصری در کمیته آماری سه ماهه سوم تصریح کرد: با استمرار خدمات دندانپزشکی در مراکز بهداشتی درمانی امام رضا (ع)،سیامکان و امام حسن دسترسی مردم به این خدمات آسان‌تر شده و تمام خدمات دندانپزشکی در این مراکز به مراجعین ارائه می‌شود.
این مقام مسئول از مراجعه 2 هزار و 140 نفر در 9 ماهه گذشته به بخش دندانپزشکی مراکز بهداشتی درمانی اشاره کرد و افزود: از این تعداد برای 680 نفر کشیدن دندان،241 نفر ترمیم،112 نفر جرمگیری،274 نفر رادیولوژی و سایر خدمات تخصصی دندانپزشکی انجام شده است.
وی از افزایش درصد مراقبت سالمندان شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای برنامه آموزش شیوه زندگی سالم به سالمندان 66 درصد از سالمندان مراقبت شده و 79 درصد آموزش‌های لازم در ارتباط با شیوه زندگی در دوره سالمندی را فرا گرفته‌اند.
انتهای پیام/صا10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول