اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:

مخزن کتاب‌های اهدایی اداره‌کل البرز به بخش خصوصی واگذار شد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: مخزن کتاب‌های اهدایی اداره‌کل البرز به بخش خصوصی واگذار شد.

مخزن کتاب‌های اهدایی اداره‌کل البرز به بخش خصوصی واگذار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، علاءالدین سیفی‌ اظهار کرد: مخزن کتاب‌های اهدایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به کانون فرهنگی، هنری معرفت مسجد امام صادق (ع) کرج واقع در کوی کارمندان شمالی واگذار شد.

وی ادامه داد: براساس این اقدام توزیع کتاب‌های اهدایی این اداره‌کل از اواخر دی‌ماه توسط این کانون انجام می‌گیرد.

این مسئول گفت: با این واگذاری، این کانون به عنوان مرکز نمایشگاهی کتاب‌های اهدایی اداره‌کل پذیرای ادارات و ارگان‌های مختلف برای بازدید و انتخاب کتاب‌های مورد نیازشان خواهد بود.

معاون فرهنگی، مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز‌ خاطرنشان کرد: این مخزن با کتاب‌هایی به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون تومان تجهیز شده که بخشی از آنها قبل از واگذاری این مخزن به کانون معرفت توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار گرفته است.

سیفی افزود: تمام صنوف، ارگان‌ها و ادارات از جمله وکلا، پزشکان، مراکز مشاوره، پایگاه‌های مقاومت بسیج، پایانه‌های مسافربری، آژانس‌های مسافربری، مدارس و... می‌توانند به این مخزن مراجعه و کتاب‌های مورد نیاز خود را برای ارسال درخواست کنند.

وی هدف از این کار را افزایش فرهنگ کتاب‌خوانی بین مراجعین تمام ادارات و دستگاه‌های دولتی و خصوصی و در نهایت بالا رفتن سرانه مطالعه بین مردم استان اعلام کرد.

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول