اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

مبارزه با علم محکوم به شکست است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: مبارزه با علم و فناوری محکوم به شکست است.

مبارزه با علم محکوم به شکست است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرمانداری کوثر، سیدسعداله رئیس‌ساداتی در نشست با نخبگان علمی و فرهنگی و دانشگاهی کوثر اظهار داشت: راهی که ملت ایران انتخاب کرده برگشت‌ناپذیر بوده و هیچ فشار و تهدیدی بر آن کارساز نیست.
این مسئول ضمن محکوم کردن ترور دانشمندان ایران اسلامی، آن را نشان دهنده شکست سخت استکبار در جنگ نرم دانست و افزود: مردم شهید پرور و ولایت‌مدار ایران اسلامی در پاسداری از ارزش‌های نظام تا پای جان ایستاده و شهادت را با آغوش باز پذیرفتند و این برخورد جوانان غیرتمند و انقلابی، دشمنان را آشفته کرده است.
وی بیان کرد: دشمنان با این حرکات نشان دادند که در یأس و ناامیدی خودشان غرق شده‌اند و از اینکه خط ملت ایران خط حسین بن علی (ع) است و مسیر آن مسیر کربلا بوده و در راه اسلام، قرآن و احیای دین تا پای جان ایستاده‌اند، هراس دارند.
فرماندار کوثر ترور دانشمندان موفق انقلاب اسلامی را نشأت گرفته از تفکر شیطانی استکبار جهانی دانست و اضافه کرد : دشمن در این 32 سال هر چه زده به در بسته خورده و این بار نیز دشمنان بدانند که با این گونه اعمال غیر انسانی نمی‌توانند خللی در اراده پولادین جوانان غیرتمند و ولایت‌مدار ایران اسلامی ایجاد کنند.
رئیس‌ساداتی مبارزه با علم و فناوری را محکوم به شکست دانست و تاکید کرد: امروز سازمان‌های حقوق بشر که در دنیا دم از رعایت حقوق بشر می‌زنند در مقابل این‌گونه حوادث سکوت اختیار می‌کنند و این نشان از دوگانگی برنامه‌های آنها و همسویی آنها با دشمنان است.
این مسئول با تاکید بر اینکه ترور شهید مصطفی احمدی‌روشن دانشمند هسته‌ای ایران و خون‌های پاکی که ریخته می‌شود، روز به روز به روند پیشرفت علمی کشور می‌افزاید، خاطر نشان کرد: استکبار باید بداند که ملت ایران راه پیشرفت و اقتدار را با قوت و اراده پولادین طی خواهد کرد.
فرماندار کوثر راه ملت ایران را برگشت‌ ناپذیر دانست و تصریح کرد: راهی که جوانان ایران اسلامی در پیش گرفتند خودکفایی و جهانی شدن این نظام را در پی خواهد داشت و بدون شک ادامه این حرکت انقلابی به یک الگوی جهانی تبدیل خواهد شد و دشمنان نیز از همین موضوع نگران هستند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول