اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

ماندن پژوهش‌ها روی کاغذ تأثیری در جامعه ندارد

خبرگزاری فارس: استاندار فارس با بیان اینکه پژوهش‌ها بر روی کاغذ به نیاز جامعه جوابگو نیست، گفت: باید نتیجه مطالعات و پژوهش‌ها در این استان به فناوری و تولید ثروت تبدیل شود.

ماندن پژوهش‌ها روی کاغذ تأثیری در جامعه ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز حسین صادق عابدین صبح امروز در همایش ملی رونمایی از نخستین برند تجاری در حوزه فنی صنعت بیمه کشور اظهار داشت: پژوهشی مهم و تأثیرگذار است که با ایجاد یک محصول به تولید ثروت تبدیل شود.
صادق عابدین ادامه داد: از بنیاد نخبگان فارس و سایر دستگاه‌های متولی پژوهش و فناوری در این استان انتظار داریم هر ماه تبدیل پژوهشی به فناوری و ثروت را در فارس جشن گرفته و رونمایی کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تاثیرات بیمه در انجام طرح‌های مختلف اشاره کرد و ابراز داشت: هر چه فعالیت‌های عمرانی در کشور توسعه یافته و در بازارهای فنی مهندسی کشورهای هدف و فرامنطقه‌ای حضور یابیم باید مسئولیت‌پذیری ما نسبت به طرح‌هایی که اجرا می‌کنیم بیشتر شود.
استاندار فارس تصریح کرد: در این راستا در بخش مشاوره و تولید محصول باید با  برنامه‌ریزی طرح‌ها را اجرا کنیم و در اجرا با بیمه‌ها و کارشناسان آن تعامل داشته و  محصولات را با توجه به ویژگی‌های طرح‌ها به ویژه در فارس که روی خط زلزله هستیم بیمه کنیم.
صادق عابدین همچنین با بیان اینکه طول عمر طرح‌های عمرانی ما نسبت به کشورهای خارجی کمتر است بیان داشت: باید با برنامه‌ریزی به سمتی حرکت کنیم که طول عمر متوسط پروژه‌های ملی ما افزایش یابد.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول