اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فوریت‌های پزشکی خبر داد

خرید 2 دستگاه خودروی ویژه حمل اجساد در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیر فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که حمل اجساد تاکنون متولی خاصی در این استان نداشته، گفت: برای برطرف کردن این مشکل، دو دستگاه خودرو ویژه حمل اجساد خریداری شده است.

خرید 2 دستگاه خودروی ویژه حمل اجساد در کهگیلویه و بویراحمد
ضیاء رسولی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: گسترش فعالیت‌ها و خدمات یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت فوریت‌های پزشکی در حوزه سلامت بوده که با جدیت برای تحقق آن تلاش می‌شود.
مدیر فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جاری و تاکنون بالغ بر دو هزار و 300 مورد ماموریت اورژانسی در پایگاه‌های شهری و جاده‌ای این استان انجام شده است.
رسولی، اعزام اکیپ‌های مجهز به محل تصادفات جاده‌ای را از مهم‌ترین ماموریت‌های مدیریت فوریت‌های پزشکی دانست و ابراز داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری استانداری دو دستگاه خودرو برای حمل اجساد در تصادفات خریداری شده که می‌تواند موجب بهبود کمی و کیفی خدمات در این بخش شود.
مدیر فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: حمل اجساد تصادفات تاکنون متولی خاصی نداشت که این امر موجب بروز مشکلاتی در این زمینه شده ولی امیدواریم با خرید این خودروها مشکل کنونی برطرف شود.
وی از خرید بیمارستان صحرایی و اتوبوس آمبولانس در برخی نقاط این استان خبر داد و بیان داشت: استانداری کهگیلویه و بویراحمد حدود 50 درصد هزینه‌های این کار را متقبل شده که امیدواریم خرید بیمارستان صحرایی و اتوبوس آمبولانس‌ها هر چه سریع‌تر عملی شود.
رسولی تصریح کرد: برون‌سپاری برخی فعالیت‌های فوریت پزشکی از دیگر اقداماتی بود که در سال جاری انجام شده و در این خصوص 23 پایگاه اورژانس به بخش خصوصی واگذار شده است.
مدیر فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: انجام به‌موقع و باکیفیت خدمات در فوریت‌های پزشکی نیازمند وجود امکانات به‌روز و مجهز است که به همین لحاظ تجهیز پایگاه‌های جاده‌ای در برنامه جدی قرار گرفت و تا حد زیادی این مهم انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: در سالی که با درایت رهبر معظم انقلاب به نام جهاد اقتصادی نام‌گذاری شده است، لازم است همه مدیران و دلسوزان نظام برای پیشبرد اهداف تعیین شده در چشم انداز 20 ساله نظام تلاش کنند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول