اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز در شیراز

12 مجرم سابقه‌دار به دار مجازات آویخته شدند

خبرگزاری فارس: حکم اعدام 12 مجرم سابقه‌دار صبح امروز در نقاط مختلف شهر شیراز و در حضور مردم اجرایی شد.

12 مجرم سابقه‌دار به دار مجازات آویخته شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز دادستان شیراز صبح امروز در حاشیه اجرای حکم‌های الهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اعدامی‌ها رحمت حیدری بوده و از جرائم ارتکابی وی آدم‌ربایی و قتل کودک 11 ساله به‌نام مهدی رئیسی به انگیزه اخاذی، آدم‌ربایی کودک هشت ساله به‌نام محمدعرفان تارتار به انگیزه اخاذی، آدم‌ربایی نافرجام کودک 12 ساله با انگیزه اخاذی، سرقت مسلحانه خودرو و قتل راننده مرحوم محمدرضا علیپور، سرقت مسلحانه خودرو و قتل راننده مرحوم ابراهیم خاوند سنگری، دو سرقت به عنف از شهروندان شیراز (بانوان) و حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز است.
علی القاصی ادامه داد: این آدم‌ربا و قاتل سابقه‌دار و سرشناس 28 آذر ماه امسال دستگیر شده بود که حکم آن در کمتر از یک ماه با قاطعیت تمام انجام شد.
وی دو نفر دیگر محکومان و اعدامی‌ها را اسماعیل حمیدی محمودآبادی و علی هادوی‌نیا نام برد و بیان داشت: سرقت مسلحانه از بانک تجارت شعبه قدوسی شیراز در تاریخ 25 تیر 87، سرقت مسلحانه از بانک سپه شعبه مطهری در تاریخ 2 آبان 88، سرقت مسلحانه از بانک صادرات شعبه شهید رجایی شیراز در تاریخ 26 اردیبهشت 89، سرقت مسلحانه از بانک مسکن شعبه قصرالدشت شیراز در تاریخ 14 اسفند 89، تیراندازی منجر به جرح یکی از شهروندان در تاریخ 25 تیر 87، سه سرقت مسلحانه خودرو در شیراز طی سال‌های 87 و 89 از سوابق این محکومان است که محکوم ردیف اول دارای شش سابقه سرقت مسلحانه و عادی و ردیف دوم دارای 10 سابقه سرقت مسلحانه و عادی است.
دادستان شیراز همچنین دو محکوم دیگر را محمدنبی توکلی و رامین درخشان نام برد و تصریح کرد: از جرائم ارتکابی محکومان شش آدم‌ربایی و تجاوز به عنف است.
القاصی ابراز داشت: آدم‌ربایی و تجاوز به عنف در پوشش خودرو مسافرکش شخصی و انتقال قربانیان به خارج از شهر و ارتکاب جرم از شیوه و شگرد محکومان بوده است.
به گزارش فارس، حکم پنج نفر از اعدامی‌های شیراز امروز در ملاء عام و هفت قاچاقچی مواد مخدر در زندان عادل‌آباد اجرایی شد.
مردم نیز از این اقدام شجاعانه فرمانده انتظامی فارس و دادگستری این استان قدردانی کردند.
انتهای پیام/غ10/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول