اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی باشگاه صنعت‌نفت آبادان:

بازیکنان خاطی صنعت‌نفت جریمه 50 میلیون ریالی می‌شوند

خبرگزاری فارس: سخنگوی باشگاه صنعت‌نفت آبادان گفت: بازیکنان تیم فوتبال صنعت‌نفت که در جایی غیر از تمرینات ما فعالیت ورزشی می‌کنند جریمه 50 میلیون ریالی می‌شوند.

بازیکنان خاطی صنعت‌نفت جریمه 50 میلیون ریالی می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، علیرضا خلیلی‌نیا صبح امروز در نشست خبری پیش از مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان اظهار داشت: نظم تیمی بازیکنان صنعت‌نفت از هر موضوع دیگری برای هیئت مدیره این باشگاه قدیمی پراهمیت‌تر است.
وی در ادامه با اشاره به حضور برخی از بازیکنان تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در مسابقاتی غیر از تمرین‌ها و بازی‌های این مجموعه اضافه کرد: مطمئن باشید که در صورت مشاهده موارد این‌چنینی با بازیکن خاطی برخورد می‌کنیم.
سخنگوی باشگاه صنعت‌نفت آبادان در همین خصوص افزود: در آیین‌نامه انضباطی باشگاه صنعت‌نفت آبادان میزان جریمه مالی بازیکنانی که بدون اجازه باشگاه در فعالیت‌های ورزشی غیر از تمرینات و مسابقات تیم شرکت می‌کنند 50 میلیون ریال قید شده است.
وی خاطرنشان کرد: پیش از این یکی از بازیکنان تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان که در مسابقات داخلی یکی از ادارات شهرستان پا به توپ شده بود به محل باشگاه دعوت شده و جریمه مالی برای وی در نظر گرفته شد.
خلیلی‌نیا در پایان تصریح کرد: مطمئن باشید از این به بعد نیز اگر بازیکنی از تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان تخلفی این‌چنینی را مرتکب شد با توجه به حساسیت موضوع برخورد لازم صورت می‌گیرد.
تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در چارچوب هفته بیستم مسابقات لیگ برتر کشور از ساعت 15 روز یکشنبه؛ بیست و پنجم دی‌ماه در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تیم سپاهان اصفهان است.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول