اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

اختلاف بین بازیکنان صنعت نفت شایعه است

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هیچ مشکلی میان بازیکنان صنعت نفت وجود نداشته و اختلاف میان ما شایعه است.

اختلاف بین بازیکنان صنعت نفت شایعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، امید شریفی‌نسب صبح امروز در نشست خبری پیش از مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازی سختی را مقابل تیم سپاهان اصفهان پیش‌رو داریم ولی تمام سعی خود را به کار بسته‌ایم تا با استفاده از نقاط ضعف حریف، تیم پیروز میدان باشیم.
وی در همین خصوص اضافه کرد: باید بپذیریم که تیم سپاهان به لحاظ بازیکن در شرایط بهتری قرار دارد ولی ما می‌توانیم با دوندگی بیشتر و حمایت تماشاگران خود برنده بازی باشیم.
کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به ثابت بازی نکردن فونیکه‌سی، مهاجم مالیایی این تیم در دو بازی پیشین این تیم افزود: فونیکه‌سی اشتباه کرد و به عقیده من بازیکنان ما باید زمان نیمکت‌نشینی نیز ایجاد حاشیه نکنند.
وی خاطرنشان کرد: خود من زمانی که روی نیمکت می‌نشینم با جان و دل این کار را کرده و نسبت به این موضوع هیچ اعتراضی نمی‌کنم، فونیکه‌سی پنج روز در تمرینات بعد از نیم فصل حضور نداشته و هر مربی دیگری جای کاستا بود وی را نیمکت‌نشین می‌کرد.
شریفی‌نسب در ادامه شایعه اختلاف میان بازیکنان صنعت نفت آبادان را تکذیب کرده و گفت: به جرأت می‌گویم که تیم فوتبال صنعت نفت یکی از بهترین مجموعه‌ها از نظر فضای تیمی را در اختیار داشته و هیچ اختلافی میان بازیکنان ما وجود ندارد.
وی در پایان تصریح کرد: بعد از اتمام مسابقه با فجرسپاسی شیراز خود من آخرین نفری بودم که از رختکن صنعت نفت خارج شدم و به شما اطمینان می‌دهم که هیچ درگیری میان بازیکنان ما به وجود نیامد.
انتهای پیام/صا30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول