اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس روی میز مازندران:

لیگ تنیس بانوان مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس روی میز مازندران گفت: نخستین دوره لیگ تنیس روی میز بانوان مازندران با حضور هشت تیم از شش شهر استان برگزار می‌شود.

لیگ تنیس بانوان مازندران برگزار می‌شود
عباس زعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به اینکه لیگ تنیس روی میز مازندران از هفتم بهمن آغاز می‌شود، بیان داشت: 21 بهمن نیز دور برگشت این مسابقات برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه پنجم اسفند نیز فینال این رقابت‌ها برگزار می‌شود،خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها در دو گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و تیم‌ها در رقابت‌های هر هفته در سه مسابقه شرکت می‌کنند.
رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران گفت: در پایان مرحله اول، دو تیم برتر گروه‌ها راهی مرحله دوم می‌شوند که رقابت‌های این مرحله به صورت متمرکز و در یک شهر برگزار می‌شود.
این مسئول بیان داشت: در این دوره از رقابت‌ها تیم تنیس روی میز ساری و قائمشهر با داشتن دو نماینده بیشترین سهمیه را در لیگ بانوان استان دارند.
زعفری عنوان کرد: در گروه اول این لیگ که در رده سنی جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود، تیم‌های ساری الف، بابل، فریدونکنار و قائمشهر ب و در گروه دوم، تیم‌های قائمشهر الف، آمل، بهشهر و ساری ب حضور دارند.
وی متذکر شد: رشد و توسعه زیرساخت‌های این ورزش و احداث مکان‌های تخصصی برای علاقه‌مندان این رشته در دستور کار هیئت تنیس روی میز مازندران قرار دارد.
رئیس هیئت پینگ‌پنگ مازندران در پایان اذعان داشت: توجه به سنین پایه و تشکیل کمیته‌های استعدادیابی از برنامه‌های اصلی هیئت تنیس روی میز مازندران است که این روند تا شناسایی استعدادهای جدید ادامه می‌یابد.
انتهای پیام/ن۳۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول