اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش راهداران استان

محورهای روستایی مسدود در ‌زنجان بازگشایی شدند

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان زنجان با اشاره به اینکه دیروز 17 راه روستایی در استان زنجان مسدود بود، گفت: با تلاش راهداران استان همه محورها و راه‌های ارتباطی استان بازگشایی شده است.

محورهای روستایی مسدود در ‌زنجان بازگشایی شدند
احمد خلیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر همه محورهای ارتباطی و راه‌های روستایی استان زنجان باز و تردد در آنها جریان دارد.
وی با اشاره به وجود کولاک در برخی محورهای استان زنجان ادامه داد: تمام محورهای اصلی و فرعی استان با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری باز و تردد در آنها با احتیاط کامل برقرار است.
مدیر روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان زنجان همچنین از رانندگانی که قصد عبور از مناطق برفگیر و گردنه‌های استان را دارند خواست تا وسایط نقلیه خود را به زنجیر چرخ و سایر لوازم ایمنی زمستانی مجهز و با سرعت مطمئنه و احتیاط کامل حرکت کنند.
وی با اشاره به اینکه شاخه‌های اصلی محورهای روستایی از شب گذشته نمک پاشی و برفروبی شده است، اظهار داشت: شماره تلفن‌های 7272027، 7272017 و تلفن گویای 141 آماده پاسخگویی به وضعیت راه‌ها به طور شبانه روز هستند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول