اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ری:

ترورها نشان می‌دهد دشمنان تحمل دیدن پیشرفت‌های ایران را ندارند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری با اشاره به ترور فرزندان غیور ایران اسلامی به دست دشمنان انقلاب گفت: این اقدامات ددمنشانه نشان می‌دهد که دشمنان و در راس آنها آمریکا توان دیدن پیشرفت‌های انقلاب اسلامی ایران را ندارند.

ترورها نشان می‌دهد دشمنان تحمل دیدن پیشرفت‌های ایران را ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیرحسین باقرنژاد در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید رضا قشقایی که با حضور جمع کثیری از مردم غیور ایران اسلامی در شهرری برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم گفت: وعده خدا حق است و حق بر باطل پیروز می‌شود و این حکم الهی است که طاغوت در نهایت از بین می‌رود.
فرماندار شهرستان ری با اشاره به تاثیرات شهادت فرزندان غیور ایران اسلامی عنوان کرد: تاثیر چنین شهادت‌هایی از چند منظر در این مقطع حساس انقلاب اسلامی ایران قابل توجه است، نخست اینکه شهادت چنین شهدایی این پیام را در خود دارد که انقلاب اسلامی مراتب پیروزی و موفقیت‌های چشمگیری را پشت سر گذاشته است.
وی ادامه داد: تاثیر دیگر این شهادت‌ها این است که نشان دهنده راه صحیح و درستی است که نظام در برخورد با استکبار جهانی در مسیر موفقیت و پیشرفت‌های علمی سال‌ها است که در پیش گرفته است و لازم است افراد با قوت و قدرت در مسیر به‌دست آوردن گام‌های بهتر و روشن در ابعاد مختلف به‌ویژه همه نیازهای هسته‌ای گام‌های بهتری را برداریم.
باقرنژاد در ارتباط با شهادت شهیدان رضا قشقایی و مصطفی احمدی روشن و شهدای دیگری که تاکنون از حوزه علم و پژوهش و تحقیق تقدیم انقلاب شده است، بیان داشت: این شهادت‌ها دو پیام آشکارا دارد نخست اینکه انگشت اتهام این جنایات را به سوی صهیونیست نشانه می‌گیریم که نشان می‌دهد آمریکا توان دیدن پیشرفت‌های تاثیرگذار هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران را ندارد.
فرماندار شهرستان ری تاکید کرد: پیام دیگر این است که یکی از اثرات این رفتارهای ددمنشانه از اثرات الگو دهی انقلاب اسلامی در سایر کشورهای منطقه و بین‌المللی که در یک سال گذشته به ثمر رسیده است، می‌دانیم.
رئیس شورای تامین شهرستان ری در پایان تصریح کرد: این مهم دو خط موازی هستند به موازات شروع قیام‌ها و انقلاب‌های اسلامی در کشورهایی همچون تونس، مصر، یمن و ... که استکبار جهانی عقده گشایی خود را از انقلاب اسلامی در به شهادت رساندن عناصر موثر و خدومی که باعث سربلندی و پیروزی انقلاب اسلامی است، می‌داند.
انتهای پیام/ر20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول