اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر:

شهری زیبا و باطراوت را برای شهروندان مهیا می‌کنیم

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر با اشاره به اقداماتی که در راستای استقبال از بهار باید صورت گیرد، گفت: شهری زیبا و باطراوت را برای شهروندان و مهمانانمان مهیا می‌کنیم.

شهری زیبا و باطراوت را برای شهروندان مهیا می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عصر دیروز جمشید سعادتمند در نخستین جلسه ستاد استقبال از بهار ویژه ایام نوروز سال 91 با تاکید بر آماده‌سازی شهر در زمینه‌های خدماتی و فرهنگی گفت: شهر محل دید تمام مردم است و به همین جهت باید از شادابی، نشاط و طراوت خاصی برخوردار باشد که علاوه بر زیبا کردن شهر موجب آرامش روح و روان ساکنان آن نیز شود. 
شهردار باقرشهر افزود: به همین دلیل ستاد استقبال از بهار به منظور ارائه تسهیلات و خدمات بیشتر به شهروندان، مسافران و گردشگران نوروزی در شهرداری تشکیل شده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بهار فصل شکوفایی زیبایی‌هاست و ما باید از فرصت باقیمانده کمال استفاده را کرده و شهری زیبا و باطراوت را برای مسافران نوروزی و شهروندان با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود شهرداری مهیا کنیم.
سعادتمند اظهار داشت: البته این اقدامات و خدمات نباید فقط منحصر به ایام عید و نوروز باشد بلکه باید در طول سال نیز از این ظرفیت و امکانات استفاده شود.
شهردار باقرشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این شهر گفت: باقرشهر از جمله شهرهایی است که هرساله شاهد عبور مسافران و گردشگران نوروزی از استان‌های شمالی و تهران به استان‌های جنوبی است و مدیران واحدها باید با خودباوری، عزم و اراده جدی برای تغییر با نهایت دقت، قدرت و با برنامه‌ریزی صحیح و منسجم برنامه‌های خود را اجرایی کنند.
شهردار باقرشهر در ادامه ضمن تاکید بر پیگیری برنامه‌ها و برگزاری جلسات ستاد استقبال از بهار، لیلا حمیدی را به عنوان دبیر ستاد انتخاب و معرفی کرد.
در ادامه جلسه بهروز علافی معاون اداری مالی شهرداری باقرشهر ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام واحدها در اجرای برنامه‌های ستاد استقبال از بهار در سال‌های گذشته، از ایشان خواست ضمن در نظر گرفتن منافع شهروندان، نسبت به هزینه‌ها دقت لازم را داشته باشند و با اهتمام ویژه در این زمینه نظارت مستمر بر اقدامات نیروهای خود را مدنظر قرار دهند تا به نحو مطلوب برگزار و به مرحله اجرا درآید.
دبیر ستاد استقبال از بهار شهرداری باقرشهر نیز در ادامه این نشست خاطرنشان کرد: فعال شدن این ستاد برای بررسی هرچه بیشتر نیازمندی‌های شهروندان و گردشگران صورت گرفته و حوزه‌های خدمات شهری، فنی و عمرانی، امور حمل و نقل و ترافیک، فنی و شهرسازی، اداری، مالی، روابط ‌عمومی، فضای سبز، آتش‌نشانی، زیباسازی، سایت اطلاع‌رسانی، سلامت، حراست، فرهنگسراهای عطر نرگس و استاد شهریار، خانه فرهنگ آفتاب و تحت نظارت معاونت‌های اجرایی و اداری مالی اعضای این ستاد هستند.
لیلا حمیدی با اشاره به اهداف طرح استقبال از بهار در بخش‌های مختلف اظهار داشت: برنامه‌ها و اهداف استقبال از بهار با همکاری حوزه‌های مختلف شهرداری باقرشهر و در بخش‌های تنظیف عمومی شهر، آسفالت‌ریزی اساسی ورودی شهر، مرمت و لکه‌گیری معابر، نظافت و شست‌وشوی مبلمان شهری، ساماندهی تابلوها و علائم راهنمایی، خط کشی خیابان‌های اصلی، بهسازی فضای سبز میادین و بوستان‌ها و دیگر کارهایی که می‌تواند در آستانه بهار طبیعت چهره زمستانی شهر را متحول کند، اجرا می‌شود. 
وی در ادامه با اشاره به توجه خاص این ستاد به مهمانان نوروزی اعلام کرد: برای پذیرایی از مهمانان و مسافران نوروزی برخی تمهیدات رفاهی و فرهنگی پیش‌بینی شده است که می‌توان به آماد‌ه‌سازی مکان‌های خاص و پارک‌ها برای استقرار اشاره کرد.
نشست ستاد استقبال از بهار ویژه ایام نوروز سال 91 به ریاست شهردار باقرشهر و معاونان و مدیران شهرداری برگزار شد.
انتهای پیام/آ10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول