اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم مسابقات لیگ دسته یک والیبال

فولاد صبانور سنندج میزبان فردوسی همدان است

خبرگزاری فارس: در هفته دوم برگزاری مسابقات والیبال لیگ زیرگروه دسته یک باشگاه‌های کشور فولاد صبانور سنندج میزبان فردوسی همدان خواهد شد.

فولاد صبانور سنندج میزبان فردوسی همدان است
رئیس هیئت والیبال کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات لیگ زیرگروه باشگاه‌های کشور تیم‌های شرکت‌کننده در چهار گروه چهار تیمی به صورت رفت و برگشت با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
 هوشنگ خوش‌کیفی در ادامه افزود: در هر گروه دو تیم به رده بالا صعود خواهند کرد که در پایان 8 تیم برتر به صورت متمرکز به میزبانی یکی از این تیم‌ها برای مشخص شدن رده‌های اول تا سوم با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
به گفته وی، تیم صبانور سنندج در گروه خود باید با رقیبانی از استان‌های کرمانشاه، همدان و آذربایجان غربی به رقابت بپردازد.
رئیس هیئت والیبال کردستان خاطر نشان کرد: نماینده استان کردستان در هفته اول این مسابقات میهمان تیم کرمانشاه بود که نتیجه را 3 بر 1 واگذار کرد.
وی در ادامه اعلام کرد: تیم والیبال صبانور سنندج فردا میزبان فردوسی همدان خواهد بود که این دوره مسابقات با همکاری اداره کل ورزش و جوانان کردستان در سالن آزادی شهرستان سنندج برگزار می‌شود.
خوش‌کیفی در پایان افزود: نماینده کردستان در هفته سوم میهمان تیم والیبال خوی خواهد بود و در هفته چهارم نیز میزبان تیم کرمانشاه است.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول