اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور شبکه و گسترش ارزی بانک تجارت:

راهکارهای جدید در برابر محدودیت‎ها اعمال می‌کنیم

خبرگزاری فارس: معاون امور شبکه و گسترش ارزی بانک تجارت گفت: قرار نیست در برابر محدودیت‎ها و تحریم‎ها سکوت کنیم بلکه به دنبال راهکار جدید می‎رویم.

راهکارهای جدید در برابر محدودیت‎ها اعمال می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسن سلطانی صبح امروز در افتتاح نخستین واحد ارزی مستقل گلستان اظهار داشت: این واحد ارزی در حالی افتتاح می‎شود که جهان با بحران ارزی مواجه است.
وی افزود: ارائه خدمات، انتقالات ارزی و پرداخت‎های بین‎المللی به واسطه محدودیت‎های ایجاد شده بسیار مشکل است اما قرار نیست ما در برابر آنها سکوت کنیم و به دنبال راهکار هستیم.
سلطانی با بیان اینکه ارائه خدمات در بانک تجارت بی‎بدیل است، خاطر نشان کرد: با تمام مشکلات با استفاده از راهکارهای مختلف ارائه خدمات را داشته‎ایم و این خدمات را ارائه خواهیم داد مگر اینکه تمام انتقالات رسمی را متوقف کنند که آنگاه نیز به دنبال یک راهکار جدید برای ارائه خدمات خواهیم بود.
معاون امور شبکه و گسترش شبکه ارزی بانک تجارت با اشاره به ظرفیت‌های گلستان اذعان داشت: امور ارزی گلستان از طریق واحد ارزی ساری پوشش داده می‎شد اما برای جذب حداقل‎ها و ایجاد تحول محصولات بانکی این واحد مستقل ارزی را در گلستان افتتاح کرده‌ایم و همچنین ارائه ثروت و دانش خدمات ارزی که متاثر از چندین تجربه بانک‎های بین‎المللی قبل بوده است و دیگران در اختیار ما گذاشته‎اند این خدمات را حتی در شرایط بحرانی نیز عرضه خواهیم داشت.
وی واحد ارزی مستقل گلستان را بیست و هشتمین واحد ارزی استانی بانک تجارت دانست و خاطر نشان کرد: با 14 واحد ارزی که در تهران داریم ارائه خدمات در این واحدها به صورت یک اداره خارجه است و بیانگر این امر است که ما برای ارائه سرویس ابزار ساخته‎ایم.
سلطانی ابراز داشت: در همین راستا 7هزار و 200 نفر ساعت آموزش داشته‎ایم تا با انتقال مفاهیم کلی و اصولی و پشتیبانی فنی در طی مراحل با کاهش ریسک برای مشتریان و حفظ منافع بانک به مردم ارائه خدمت دهیم.
معاون امور شبکه و گسترش ارزی بانک تجارت ادامه داد: با همه بحران‌های که داشتیم 7 هزار و 200 اعتبار گشایش کرده‎ایم که معادل 8 میلیارد و 100 میلیون دلار بوده است که قاعدتا باید کاهش پیدا می‎کرد اما ما با افزایش 18 درصدی نسبت به مشابه سال قبل در این خصوص مواجه بوده‎ایم.
انتهای پیام/ش20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول