اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر بارش برف

راه 30 روستای خلخال مسدود شد

خبرگزاری فارس: بارش برف که از شامگاه چهارشنبه در شهرستان خلخال با شدت زیادی آغاز شده راه 30 روستای این شهرستان را مسدود کرد.

راه 30 روستای خلخال مسدود شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل در این بارش که از ابتدای زمستان سال جاری بی‌سابقه گزارش شده علیرغم تلاش راهداران در گردنه‌ها و راه‌های روستایی ارتباط روستانشینان با مرکز شهر مسدود شده اما همچنان تکاپو برای گشایش این مسیرها وجود دارد.
رئیس راه و ترابری شهرستان خلخال نیز در بازدید از این راه‌های روستایی اظهار داشت: بارش برف که از روز گذشته در خلخال آغاز و همچنان ادامه دارد موجب مسدود شدن راه ارتباطی 30 روستای خلخال شده که تلاش راهداران برای بازگشایی مسیرهای مسدود شده روستایی ادامه دارد.
علی نادری افزود: به رغم بارش برف سنگین در خلخال هم اکنون راه‌های اصلی و فرعی بین شهری خلخال باز و رفت و آمد خودروها در آن جریان دارد.
وی بیان داشت: ارتفاع برف در گردنه الماس واقع در محور خلخال به اسالم به بیش از 40 سانتی‌متر رسیده و عبور از این گردنه مستلزم داشتن زنجیر چرخ و دیگر امکانات زمستانی است.
این مسئول ادامه داد: به رانندگان توصیه می‌کنیم در هنگام حرکت به سمت این گردنه با شماره تلفن اداره راه و ترابری تماس و از آخرین وضعیت راه مطلع شوند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس اعلام اداره هواشناسی خلخال ارتفاع برف که بارش آن از شب گذشته در سطح شهر آغاز شده 30 سانتیمتر است که با توجه به ادامه بارش، احتمال افزایش ارتفاع برف به بیش از این نیز دور از انتظار نیست.
بارش برف سنگین در سطح شهر خلخال موجب کندی در عبور و مرور خودروها و عابرین در شهر شده و صبح امروز دارندگان بسیاری از خودروها به دلیل برف سنگین موجود در سطح خیابان‌ها و کوچه‌ها نتوانستند از وسیله نقلیه خود برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.
همچنین بارش برف سنگین موجب شد تا بسیاری از صاحبان مغازه علاوه بر گذشت چند ساعت از روز موفق به گشایش واحدهای تجاری خود نشوند.
انتهای پیام/غ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول