اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سردشت:

بازگویی خدمات صورت‌گرفته در دولت ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار سردشت گفت: بازگویی خدمات صورت گرفته در این برهه زمانی بسیار مهم بوده و نباید به دشمنان اجازه تبلیغات سوء علیه نظام را داد.

بازگویی خدمات صورت‌گرفته در دولت ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت، ذبیح‌الله کاظمی عصر امروز در نشست اعضای شورای اداری سردشت اظهار داشت: خدمت به مردم وظیفه ذاتی ماست و نباید به فرصت‌طلبان اجازه دهیم در جریان انتخابات خدمات نظام به مناطق مختلف را خدشه‌دار کنند.
وی افزود: خدمت‌رسانی به مردم ولایت‌مدار شهرستان سردشت افتخار و فرصتی است که باید آن را غنیمت شمرد.
این مسئول با بیان اینکه توجه به مردم در اولویت کار مسئولان نظام قرار داشته و دولت ما دولت فقرا و خدمتگزار مستمندان جامعه است، اضافه کرد: با انجام کار کارشناسی و اجرایی حاصل تعامل و همدلی مدیران شهرستان چالش و تهدیدهای منطقه به فرصت تبدیل شده است.
کاظمی گفت: فلسفه وجودی دستگاه‌های دولتی خدمات‌رسانی به مردم است چراکه مردم سرمایه‌های اصلی انقلاب است و اگر مردم نباشند ما وجود خارجی نداریم.
وی خاطرنشان کرد: در دولت‌های نهم و دهم نگرش دولت و مسئولان نظام خدمت بی‌منت به مردم بوده و شاهد پیگیری مشکلات مردم توسط مسئولان هستیم.
کاظمی تصریح کرد: امروزه برخی کشورها علیه ایران ما جنگ اقتصادی ناعادلانه‌ای را آغاز کرده‌اند و ما در شرایط ویژه‌ای قرار داریم و استکبار می‌داند که تا دو سال آینده جنبش‌های اسلام‌خواهی در تمام کشورها به راه خواهد افتاد.
فرماندار سردشت تاکید کرد: خدمت بی‌منت به مردم و عشق ورزیدن به اقشار مختلف از اصول اولیه کارها و برنامه‌های مدیران سلماس باشد.
این مسئول تصریح کرد: امروز تعامل، همدلی و وحدت در شهرستان سردشت به یک فرهنگ تبدیل شده که خروجی این مهم نیز کارهای غیرممکنی است که به ممکن تبدیل شده است.
بخشدار بخش وزینه نیز با بیان مشکلات روستای نلاس گفت: نبود سالن ورزشی، آسفالت نشدن خیابان‌های اصلی و فرعی، مشکل دفع فاضلاب و عدم برق‌رسانی به مناطق حاشیه‌ای از جمله مشکلات مردم این روستا به شمار می‌رود.
حسین خضری افزود: حل مشکل تامین آب شرب، تامین نیروی لازم برای رفع ترافیک و سد معبر از جمله دیگر نیازهای مردم این روستا بوده که نیازمند بازنگری دوباره است.
روستای نلاس با 13 هزار نفر جمعیت در 115 کیلومتری سردشت واقع شده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول