اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

همایش انتخابات در ایلام برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: همایش انتخابات در ایلام برگزار می‌شود.

همایش انتخابات در ایلام برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری این همایش اظهار داشت: این همایش 29 دی ماه در ایلام به منظور برپایی باشکوه انتخابات 12 اسفند ماه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: انتخابات یکی از ارکان اساسی و پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و شناسایی آسیب‌ها در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است.
این مسئول اضافه کرد: اجرای طرح‌های فرهنگی و اطلاع‌‌رسانی مناسب به مردم سبب افزایش مشارکت مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌شود.
رحمانی تصریح کرد: مشارکت و حضور پرشور مردم مهم‌ترین هدف همه متولیان برپایی انتخابات آتی در کشور و به تبع آن در استان ایلام است.
وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در تمام عرصه‌های انقلاب در طول 32 سال گذشته همواره سبب حیرت دشمنان نظام شده است.
این مسئول اضافه کرد: دشمنان نظام به خیال واهی و پوشالی خود درصدد تضعیف روحیه مردم از این نظام بوده که این خیال و توطئه با جواب دندان‌شکن مردم با حضور چشمگیر آنان در انتخابات 12 اسفند ماه مواجه می‌شود.
رحمانی تصریح کرد: مردم هوشیار ایران اسلامی بارها و بارها در صحنه‌های مختلف انقلاب به دشمنان ثابت کرده‌اند که هنوز به امام و آرمان‌های انقلاب وفادار بوده و تا رساندن این انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش حضرت صاحب عصر (عج) از آن صیانت و پاسداری می‌کنند.
وی یادآور شد: اکنون تمام تمهیدات لازم برای برپایی انتخاباتی در حد شأن و منزلت مردم ولایتمدار استان ایلام در تمام حوزه‌ها و شعب اخذ رای اندیشیده است.
انتهای پیام/ش30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول