اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه کرمانشاه:

جزو سه هیئت برتر کشور هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه کرمانشاه گفت: جزو سه هیئت برتر کشور هستیم و این نتیجه داشتن امکاناتی مثل استخر است.

جزو سه هیئت برتر کشور هستیم
بختیار امینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: هیئت ورزش‌های سه‌گانه شهرستان کرمانشاه در بخش فنی و سخت‌افزاری دارای امکانات خوبی است و هر ورزشکار عضو هیئت می‌تواند با در اختیار داشتن دوچرخه حرفه‌ای از امکانات خوب این هیئت استفاده کند.
وی افزود: به ورزشکاران در صورت کسب مقام‌های تیمی کمک‌های مالی هم می‌شود. 
امینی گفت: هیئت در بخش آموزشی نیز کارهای خوبی انجام داده در پی آن است این آموزش‌ها را در آینده ارتقا بخشد.
وی اضافه کرد: در حال حاضر 56 مربی آموزش دیده درجه 3 در استان کرمانشاه توسط هیئت ورزش‌های سه‌گانه آموزش دیده و تعدادی نیز برای کسب درجه بالاتر به کلاس آموزشی معرفی شده‌اند.
رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: این هیئت با هیئت‌های دو و میدانی، شنا و دوچرخه سواری تعامل، همدلی و همفکری خوبی دارد.
وی با بیان اینکه در بخش استعدادیابی توسط مربیان در سطح مدارس فراخوان‌هایی انجام شده که در جذب علاقمندان به این رشته مؤثر واقع شده است.
امینی با اشاره به اجرای طرح صباح در نواحی سه‌گانه آموزش و پرورش شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: هیئت ورزش‌های سه‌گانه با در اختیار قرار دادن استخر آزادی شهر کرمانشاه به دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی دختر و پسر به اجرای طرح صباح و آموزش این دانش‌آموزان در استان کمک شایانی کرده است.
وی یادآور شد: تا پایان خرداد سال آینده بالغ بر شش هزار دانش‌آموز آموزش داده می‌شوند.
رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه شهرستان کرمانشاه گفت: این هیئت در مدت دو سال اخیر در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان توانسته عناوین مختلف کشوری را تصاحب کند و از این لحاظ جزو سه هیئت برتر کشور هستیم.
وی اضافه کرد: کسب این موفقیت‌ها جز با بودن امکانات خوبی چون استخر میسر نیست.
امینی خاطر نشان کرد: در رشته دوگانه دو و دوچرخه سواری بانوان نیز این هیئت در کمال قدرت طی مدت کوتاهی توانسته جزو تیم‌های برتر کشور باشد.
کسب مقام دوم کشوری در رده جوانان و مقام ششم کشوری در رده بزرگسالان از دستاوردهای هیئت در این بخش بوده است.
وی در پایان تصریح کرد: 70 درصد از دعوت شدگان به اردوی تیم ملی در رشته ورزشی دوگانه در رده جوانان از بانوان کرمانشاهی هستند.
انتهای پیام/غ10/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول