اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی سه‌گانه ایران:

برای رقابت‌های قهرمانی سه‌گانه آسیا آماده می‌شویم

خبرگزاری فارس: مربی اصفهانی تیم ملی سه‌گانه ایران گفت: در حال حاضر با تیم ملی برای رقابت‌های سه‌گانه قهرمانی آسیا که قرار است در 15 فروردین در ژاپن برگزار شود، آماده می‌شویم.

برای رقابت‌های قهرمانی سه‌گانه آسیا آماده می‌شویم
مسعود حجه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر در پایگاه قهرمانی استان اصفهان با تیم ملی سه‌گانه ایران در بخش اصفهان مشغول انجام تمرینات بدن‌سازی برای آماده سازی تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های آسیایی ژاپن هستیم.
وی ادامه داد: در صحبت‌هایی که با یکی از مربیان تراز اول در ژاپن که دارای ملیت استرالیایی بود داشتیم و بنا به توصیه وی به‌دلیل اینکه در دوران بدن‌سازی بدن بازیکنان افت پیدا می‌کند و برای آمادگی هرچه بهتر ورزشکاران این رشته، لیگ برتر سه‌گانه تا پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا به تعویق افتاد.
مربی اصفهانی تیم ملی سه‌گانه ایران بیان داشت: قرار است تا 25 روز آینده در یک‌ دوره کلاس مربی‌گری درجه A آسیا که در بندرسوبیک فیلیپین برگزار می‌شود شرکت کنیم که در این کلاس دو مدرس از کشورهای پرتغال و کانادا حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه در این رشته پول حرف نخست را می‌زند، بیان داشت: با هر یک از مربیان درجه یک جهان که برای گرفتن مشاوره مشورت گرفته‌ایم تنها مقدار کمی از اطلاعات خود را در اختیارمان گذاشته‌اند و همگی برای اینکه اطلاعات خود را به‌طور کامل در اختیارمان قرار دهند، طلب پول می‌کنند.
حجه فروش تصریح کرد: اگر به این رشته رسیدگی بیشتری شود حرف برای گفتن زیاد دارد و برای نمونه می‌توان از نوید سلیمی، قهرمان اصفهانی این رشته که در رشته دو و دوچرخه در سطح آسیا بسیار عالی است، نام برد.
مربی تیم ملی سه‌گانه ایران به رئیس فدراسیون سه‌گانه ایران اشاره کرد و افزود: دوره چهار ساله ریاست سردار صبور به پایان رسیده است و امیدوارم که باز هم ایشان به‌عنوان رئیس انتخاب شوند زیرا با وی کار کرده‌ام و به برنامه‌های کاری او آشنایی دارم و هم‌چنین از تجربیات خوبی در این رشته برخوردار است.
وی ادامه داد: دوست دارم به این رشته نیز مانند سایر رشته‌ها رسیدگی شود زیرا استعداد‌های فراوانی در این رشته در کشور وجود دارد که اگر امکانات فراهم باشد رشد قابل ملاحظه‌ای را در رشته سه‌گانه می‌بینیم.
انتهای پیام/صا20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول