اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی خبر داد

حمایت 9800 حامی از ایتام خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) خراسان‌جنوبی از حمایت 9 هزار و 800 حامی از ایتام زیر پوشش کمیته امداد استان خبر داد.

حمایت 9800 حامی از ایتام خراسان‌جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد اکبری صبح امروز در جمع برخی حامیان استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: طی 9 ماه سال‌جاری 9 هزار و 823 نفر حامی، سرپرستی 3 هزار و 753 نفر یتیم را برعهده گرفتند.
وی، تعداد حامیان خارج از کشور را 72 نفر عنوان کرد و افزود: طی 9 ماه سال‌جاری مبلغ 12 میلیارد و 363 میلیون ریال از سوی حامیان به ایتام تحت حمایت این نهاد کمک شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی ادامه داد: این رقم نسبت به سال گذشته 55 درصد رشد داشته است.
اکبری از حامیانی که تمایل دارند از نزدیک با یتیم موردنظر خود دیدار کنند، خاطرنشان کرد: این بزرگواران می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد، هماهنگی‌های لازم را انجام و از ابتدای سال‌جاری 559 حامی با فرزندان معنوی خود دیدار و از نزدیک آنان را مورد تفقد و دلجویی قرار دادند.
وی ادامه داد: با وجود اینکه خراسان‌جنوبی از نظر سرانه درآمد مردمی جزو پایین‌ترین استان‌های کشور است ولی در زمینه کمک خیران به کمیته امداد ما در رتبه بالایی در کشور قرار داریم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی توسعه مشارکت‌های مردمی را یکی از اهداف اصلی این مجموعه در چهارمین دهه از فعالیت کمیته امداد عنوان کرد.
اکبری گفت:‌ مردم استان ما در مناسبت‌های مختلف کمک‌های زیادی را به کمیته امداد داشتند که در بین 10 استان کمتر توسعه‌یافته کشور ما جزو رتبه‌های برتر در زمینه جذب مشارکت‌های مردمی هستیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی اجرای طرح‌های توانمندسازی مددجویان زیر پوشش را یکی از اهداف اصلی این مجموعه در استان عنوان کرد.
 انتهای پیام/ح20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول